Zapytania ofertowe

wtorek, 14 listopad 2017 10:17

SPRAWOZDANIA

wtorek, 14 luty 2017 15:24

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/ZO/2017

 

WYNIKI POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO 01/ZO/2017 - PROTOKÓŁ

ZAPYTANIE DOTYCZY TYLKO URZĄDZEŃ NOWYCH FABRYCZNIE!!!

OKRES UMOWY 48 MIESIĘCY.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły”
    Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie
    strona internetowa: www.zakolewisly.pl
  2. Przedmiot zamówienia
    Usługa kopiowania i drukowania (dzierżawa urządzenia) wraz z obsługą serwisową, dostawą, instalacją i szkoleniem pracowników
  3. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kopiowania i drukowania za pomocą urządzenia udostępnionego w formie dzierżawy wraz z obsługą serwisową, dostawą i jednorazowym szkoleniem pracowników Lokalnej Grupy Działania „Zakole Dolnej Wisły”. Usługa  będzie wykorzystywana na potrzeby biura obsługującego wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju
na lata 2016-2020 w ramach środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

 Usługodawca zapewnia w ramach stałego  miesięcznego ryczałtu:

  • 1400 wydruków czarno-białych (niezależnie od zadrukowanej powierzchni)
  • 100 wydruków kolorowych (niezależnie od zadrukowanej powierzchni)
  • System zdalnej diagnostyki serwisowej
  • wszystkie rekomendowane materiały eksploatacyjne (za wyjątkiem papieru) oraz części zamienne rekomendowane przez producenta urządzenia,
  • pełną obsługę serwisową urządzenia w tym regularne przeglądy okresowe (zgodnie z zaleceniami producenta), wymiany serwisowe, naprawy (w dni robocze do 24H)
  • w przypadku gdy naprawa urządzenia będzie trwała dłużej niż 24 godz., Wynajmujący dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach wskazanych
    w zapytaniu, w ciągu trzech dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii.
  • Telefoniczne wsparcie techniczne użytkowników
  • Możliwość samodzielnego monitorowania licznika wydruków
  • Zaproponowana przez oferenta cena powinna uwzględniać szkolenie pracowników, transport oraz instalację na miejscu pod adresem: ul. Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie.
  1. Specyfikacja dotycząca urządzenia:
  • Kserokopiarka sieciowa (karta sieciowa).
  • Drukowanie, skanowanie i kopiowanie dwustronne.
  • Dwustronny automatyczny podajnik dokumentów.
  • Kody użytkownika.
  • Dwie kasety uniwersalne (A4, A3) na 500 arkuszy i podajnik ręczny (gramatura do 220g)
  • Szczegółowa instrukcja obsługi w j. polskim.
  • Menu w języku polskim
  • Zgodność: wszystkie aktualne systemy Windows.
  • Dysk HDD, min. 200 GB
  • Pamięć RAM: min. 2 GB
  • Rozdzielczość min 600x600 dpi.
  • Maksymalna szybkość druku A4 w czerni min. 20 str/min.
  • Szafka/podstawa w zestawie.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: do 28 lutego 2017 r.

  2. Miejsce i termin składania ofert
    Oferty wraz z załącznikami należy składać na formularzu ofertowym udostępnionym na stronie zakolewisly.pl osobiście w Biurze LGD „Zakole Dolnej Wisły”, ul. Chełmińska 7b. 86-253 Kijewo Królewskie, faxem na numer 56 676 44 36 lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 17.02.2017. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  3. Płatności

Płatność będzie regulowana przelewem na konto wskazane przez Oferenta w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktury za dany miesiąc.

  1. Warunki wymagane od wykonawców

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) prowadzą działalność gospodarczą, która swoim przedmiotem obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia,
b) występują w imieniu producenta urządzenia lub posiadają jego autoryzację na sprzedaż i obsługę techniczną urządzenia proponowanego w ofercie.

  1. Wymagane dokumenty
    a) Uzupełniony formularz ofertowy (wzór w załączeniu)
    b) aktualny na dzień składania oferty Certyfikat (lub dokument równoważny) potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta oferowanego urządzenia na sprzedaż i obsługę techniczną.
  2. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy

    a) Spełnienia warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty
    b) Po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryteria:

Cena ryczałtu miesięcznego: 96%

Cena kopii czarno-białej powyżej ryczałtu: 2%

Cena kopii kolorowej powyżej ryczałtu: 2%

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego jest:

Krzysztof Nowacki, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 56 676 44 36

Anna Pawlak, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 56 676 44 36.

Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą

piątek, 20 styczeń 2017 09:47

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 05/ZO/2016

Uprzejmie informujemy, iż Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" zrezygnowała z zakupu kserokopiarki objętej zapytaniem ofertowym nr 05/ZO/2016.

Wszystkim oferentom dziękujemy za nadesłane oferty.

 


UWAGA!!! Zamawiający dodaje treść specyfikacji do zapytania ofertowego: menu urządzenia w języku polskim.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły”
    Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie
    strona internetowa: www.zakolewisly.pl
  2. Przedmiot zamówienia
    Zakup kserokopiarki kolorowej.
  3. Opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest zakup kserokopiarki kolorowej, biurowej zgodnie ze specyfikacją.
    Kserokopiarka będzie wykorzystywana na potrzeby biura obsługującego wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2020 w ramach środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
    Zaproponowana przez oferenta cena powinna uwzględniać transport oraz instalację na miejscu pod adresem: ul. Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie.
  4. Specyfikacja dotycząca przedmiotu zamówienia:

  1. Kserokopiarka sieciowa (karta sieciowa).
  2. Drukowanie, skanowanie i kopiowanie dwustronne.
  3. Dwustronny automatyczny podajnik dokumentów.
  4. Kody użytkownika.
  5. Dwie kasety uniwersalne (A4, A3) na 500 arkuszy i podajnik ręczny (gramatura do 220g)
  6. Szczegółowa instrukcja obsługi w j. polskim.
  7. Zgodność: wszystkie aktualne systemy Windows.
  8. Dysk HDD
  9. Rozdzielczość 600x600 dpi.
  10. Maksymalna szybkość druku A4 w czerni min. 20 str/min.
  11. Szafka/podstawa w zestawie.
  12. Obciążenie miesięczne min. 3000 kopii.
  13. Dowóz i instalacja sprzętu.
  14. Wyliczenie kosztów eksploatacyjnych (toner, bęben i ewentualne inne elementy zużywalne).
  15. Koszt wydruku za stronę kolor i w czerni przy 5% zadruku.
  16. Serwis awaryjny w dni robocze w ciągu 24h. W okresie gwarancji bezpłatny.
  17. Usługi serwisowe polegające na konserwacji urządzenia (zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi kserokopiarek) bezpłatny co najmniej co 12 miesięcy w okresie gwarancji.
  18. Akceptujemy oferty sprzętu nowego, powystawowego, gdzie ilość wykonanych kopii nie przekracza 1000 szt. W przypadku wybrania takiej oferty będzie wymagane od sprzedawcy oświadczenie w formie pisemnej, że sprzęt jest nowy, służył jedynie celom demonstracyjnym, nie był leasingowany i nie był własnością innego podmiotu niż sprzedawca.
  1. Termin wykonania zamówienia: do 13 lutego 2017 r.
  1. Warunki gwarancji: 60 miesięcy lub 500.000 kopii licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo -odbiorczego.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert
    a) oferty wraz z załącznikami należy składać na formularzu ofertowym udostępnionym na stronie w załączniku, osobiście w Biurze LGD „Zakole Dolnej Wisły”, ul. Chełmińska 7b. 86-253 Kijewo Królewskie lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. do dnia 03.02.2016 r. do godz. 15.00
    b) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Płatności

Płatność zostanie uregulowana przelewem na konto wskazane przez Oferenta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury, po odbiorze całości zamówienia przez Zamawiającego.

  1. Warunki wymagane od wykonawców

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
– prowadzą działalność gospodarczą, która swoim przedmiotem obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia,
– posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- uwzględnili wszystkie elementy specyfikacji (nie uwzględnia się ofert częściowych),

  1. Wymagane dokumenty
    a) Uzupełniony formularz ofertowy
    b) specyfikacje sprzętu
    c) oświadczenia wymagane w specyfikacji.
  1. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy
    a) Spełnienia warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty
    b) Po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryteria:
  • cena brutto kopiarki kolorowej - 70 %
  • koszt brutto (bez ceny papieru) jednej czarno białej kopii A4 przy 5% pokryciu - 20 %
  • koszt brutto (bez ceny papieru) jednej kolorowej kopii A4 przy 5% pokryciu - 10 %
  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego jest:

Krzysztof Nowacki, tel. 508059053, k.nowacki@@zakolewisly.pll

Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą

 

 

poniedziałek, 24 październik 2016 12:59

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 04/ZO/2016

 WYNIKI POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO 04/ZO/2016 - PROTOKÓŁ

 


             

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły”
    Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie
    strona internetowa: www.zakolewisly.pl
  2. Przedmiot zamówienia
    Wykonanie mebli biurowych.
  3. Opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla Lokalnej Grupy Działania „Zakole Dolnej Wisły”, które będą wykorzystywane na potrzeby biura obsługującego wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2020 w ramach środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
    Zaproponowana przez oferenta cena powinna uwzględniać transport oraz montaż na miejscu pod adresem: ul. Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie.
  4. Specyfikacja dotycząca przedmiotu zamówienia: w załączniku poniżej.
  1. Termin wykonania zamówienia: do 25 listopada 2016 r.
  1. Miejsce i termin składania ofert
    a) oferty wraz z załącznikami należy składać na formularzu ofertowym udostępnionym na stronie w załączniku, osobiście w Biurze LGD „Zakole Dolnej Wisły”, ul. Chełmińska 7b. 86-253 Kijewo Królewskie, faxem na numer 56 676 44 36 lub pocztą elektroniczną na adres biuro@@zakolewisly.pl. do dnia 31.10.2016 r. do godz. 15.00
    b) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Płatności

Płatność zostanie uregulowana przelewem na konto wskazane przez Oferenta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury, po odbiorze całości zamówienia przez Zamawiającego.

  1. Warunki wymagane od wykonawców

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
– prowadzą działalność gospodarczą, która swoim przedmiotem obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia,
– posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  1. Wymagane dokumenty
    a) Uzupełniony formularz ofertowy (wzór w załączeniu)
    b) projekt graficzny mebli wg specyfikacji
  2. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy
    a) Spełnienia warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty
    b) Po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryteria:

Cena brutto –  85%

Jakość projektu graficznego - 15%

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego jest:

Krzysztof Nowacki, tel. 508059053, k.nowacki@@zakolewisly.pll

Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą

poniedziałek, 29 sierpień 2016 13:02

Zapytanie ofertowe 03/ZO/2016

Kijewo Królewskie 29.08.2016 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 03/ZO/2016

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły”
    Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie
    strona internetowa: www.zakolewisly.pl
  2. Przedmiot zamówienia
    szafa biurowa z drzwiami przesuwnymi, na wymiar
  3. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem, dostawa oraz montaż szafy biurowej dla Lokalnej Grupy Działania „Zakole Dolnej Wisły”, która będzie wykorzystywana na potrzeby biura obsługującego wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2020 w ramach środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
    2. Zaproponowana przez oferenta cena powinna uwzględniać transport oraz montaż na miejscu pod adresem: ul. Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie.
  4. Specyfikacja dotycząca przedmiotu zamówienia:

Szafa biurowa z drzwiami przesuwnymi o parametrach:

  • Wymiary około:

- wysokość : 285 cm

- szerokość : 380 cm

- głębokość : 60 cm

  • Zamykana na zamek centralny
  • Korpus z płyty o grubości 18 mm struktura ( kolor wybrany prze zamawiającego)
  • Drzwi przesuwne z płyty o grubości 18 mm (kolor wybrany prze zamawiającego)
  • Obrzeże – PCV 1
  • Tył szafy zabudowany z płyty HDF
  • Wózki górny i dolny łożyskowane, rączki aluminium, łącznik aluminium.
  • Tor dolny i górny – aluminium, kolor srebro mat.
  • Usytuowanie szafy na platformie umożliwiającej niwelowanie nierówności podłoża.
  1. Termin wykonania zamówienia: do 16 września 2016 r.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert
  2. a) oferty wraz z załącznikami należy składać na formularzu ofertowym udostępnionym na stronie zakolewisly.pl osobiście w Biurze LGD „Zakole Dolnej Wisły”, ul. Chełmińska 7b. 86-253 Kijewo Królewskie, faxem na numer 56 676 44 36 lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 06.09.2016 r. do godz. 15.00
    b) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Płatności

Płatność zostanie uregulowana przelewem na konto wskazane przez Oferenta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury, po odbiorze całości zamówienia przez Zamawiającego.

  1. Warunki wymagane od wykonawców

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
– prowadzą działalność gospodarczą, która swoim przedmiotem obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia,
– posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  1. Wymagane dokumenty
  2. a) Uzupełniony formularz ofertowy (wzór w załączeniu)
  3. b) projekt graficzny mebli wg specyfikacji
  4. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy
    a) Spełnienia warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty
    b) Po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryteria:

Cena brutto –  90%

Projekt graficzny mebli z dostosowaniem do wymiarów pomieszczeń biurowych- 10%

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego jest:

Anna Pawlak, tel. 605889578, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą

 

piątek, 05 sierpień 2016 11:42

Zapytanie ofertowe 02/ZO/2016

 

Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" zaprasza do składani ofert na remont pomieszczeń biurowych wraz z elementami wyposażenia

 

Zamawiający: Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły", z siedzibą: ul. Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie

 

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Malowanie farbą lateksową, antyalergiczną odporną na zmywanie.
  • 3 pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni podłogi: 48 m2
  • 2 grzejników żeliwnych
  1. Ułożenia terakoty/gresu imitującego drewno na podłodze o łącznej powierzchni: 59 m2
  2. Wymiana drzwi wewnętrznych (4x80 cm, 1x70 cm) wraz z ościeżnicami: 5 szt.
  3. Zabudowa rur i malowanie łazienki (pow. 4.3m2, do 200cm wysokości na ścianach glazura).
  4. Malowanie drzwi łazienkowych – 2 szt.
  5. Wymiana opraw rastowych wraz ze świetlówkami podwójnych – 3 szt.
  6. Wymiana świetlówek liniowych – 10 szt.
  7. Wymiana i montaż nowych klamek do drzwi wewnętrznych (w tym do nowych skrzydeł drzwiowych) z długim szyldem – 7 szt.
  8. Wymiana 1 szt. drzwi zewnętrznych i częściowa zabudowa otworu drzwiowego.
  9. Przełożenie włącznika światła z zewnątrz do wewnątrz pomieszczenia.
  10. Montaż zestawu mebli kuchennych dł. 240 cm.
  11. Montaż zlewu jednokomorowego z ociekaczem, syfonem i baterią kuchenną.
  12. Ułożenie glazury między szafkami kuchennymi.
  13. Wysokość wszystkich pomieszczeń 300 cm.
  14. Zabranie gruzu i pozostałości remontowych, rozebranie i zabranie mebli biurowych.

Miejsce realizacji:
ul. Chełmińska 7, 86-253 Kijewo Królewskie.

Termin realizacji:
sierpień - wrzesień 2016 roku

Sposób wyłonienia wykonawcy:

  • spełnienie warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty
  • po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryterium:

- ceny (0-20 pkt.)

- jakość wcześniejszych realizacji (0-10 pkt.)

- czas przeprowadzenia remontu wraz z wyposażeniem (liczba dni 0-10 pkt.)

Warunki udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie w siedzibie Zamawiającego prawidłowo sporządzonych dokumentów tj.:
- formularza ofertowego
- oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim doświadczeniem i potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia.

 

Forma płatności:
Przelew bankowy w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury/rachunku do umowy o dzieło.

Informacje dodatkowe :

  1. Wykonawca składa  ofertę na formularzu stanowiącym wzór do niniejszego zapytania ofertowego w terminie  do dnia 18.08.2016 r.
  2. Wypełnioną i podpisaną ofertę należy złożyć osobiście, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. O terminowości złożenia oferty decyduje data wpływu do biura LGD.
  3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami  z ramienia Zamawiającego jest: Anna Pawlak, tel. 56 676 44 36, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Informacje można uzyskać w dni robocze od godz. 7.15 – 15.15.
  4. Zamawiający zastrzega możliwość błędu w pomiarze i zaprasza wykonawców do dokonania własnych pomiarów powierzchni remontowanych.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania koloru, odcieni, faktury materiałów użytych do remontu spośród pełnej oferty producenta.
  6. Cena powinna obejmować wartość robocizny i materiałów.
  7. Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą.

 

wtorek, 26 lipiec 2016 11:57

ZO 2016

Zapytanie ofertowe 01/ZO/2016
Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły” planuje przygotowanie „Zakolowej plaży” na potrzeby spotkań z mieszkańcami w celu wypromowania Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2023. Osoby/ firmy zainteresowane przygotowaniem wyposażenia „Zakolowej plaży” prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 05.08.2016 r. na załączonym druku OFERTA 01/ZO/2016.
O ewentualnym wybraniu oferty poinformujemy telefonicznie.

Przedmiot zamówienia:
Przygotowanie wyposażenia „Zakolowej plaży” na potrzeby spotkań z mieszkańcami w celu wypromowania Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2023.
Wyposażenie obejmuje:
Parawan z logotypami (5 metrów) – 4 szt.
Koc – 5 szt.
Kubki jednorazowe – 1000 szt.
Słoik z kranikiem (8 litrów) – 2 szt.
syrop cytrynowy (koncentrat z zawartością soku cytrynowego) – 8 litrów
woda (butelka 5 litrów) – 12 szt.
Lód w kostkach (worek)  – 8 szt.
Klocki – mega wafle 35cm – 2 komplety
Zestaw do robienia dużych baniek – 1 komplet
Piaskownica żółw – 1  szt.
Zabawki do piaskownicy (min. wiaderko, łopatka, grabie, foremki) – 1 komplet
Gra twister – 1 szt.
Dowiezienie asortymentu na 4 imprezy plenerowe wyznaczone przez zamawiającego.

Wydatek finansowany w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu  Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.                                                                                                                                                                                                             

Strona korzysta z plików cookie