• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Rozpoczynamy realizację działań związanych z wdrażaniem naszej nowej Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2023. Ponieważ strategia kładzie silny  nacisk na komunikację ze społeczeństwem opracowaliśmy specjalny „plan komunikacji”, w ramach którego realizować będziemy szkolenia, spotkania w gminach, wydawać ulotki i broszury informacyjne. Już podczas letnich imprez gminnych gościnnie witają Państwa otwarte wrota namiotu Zakola Dolnej Wisły, w cieniu którego można odpocząć na leżaku bawiąc się z dziećmi. Dorośli mogą tu skorzystać z punktu informacyjnego, gdzie pracownicy Zakola prowadzą  doradztwo w sprawie funduszy dostępnych w budżecie LGD.  Dla dzieci zapewniamy kubek pysznej lemoniady oraz zabawę w piaskownicy, mega-klocki  oraz grę twister.

Pierwszą tzw. plażę obywatelską zorganizowaliśmy podczas dożynek gminnych Gminy Dąbrowa Chełmińska, jakie odbyły się 20 sierpnia w Otowicach.

Zapraszamy na kolejne imprezy gminne, gdzie będzie można porozmawiać o funduszach, skonsultować swój pomysł na projekt i odpocząć na naszej plaży obywatelskiej.

27 sierpnia – podczas dożynek Gminy Zławieś Wielka w Złejwsi Małej

17 września – podczas Święta Kapusty w Brukach Unisławskich

Do zobaczenia !!!!!!!

19/08/2016 - 09:49 | AM

Zapraszamy na Dożynki !!!

05/08/2016 - 11:42 | AM

Zapytanie ofertowe 02/ZO/2016

 

Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" zaprasza do składani ofert na remont pomieszczeń biurowych wraz z elementami wyposażenia

 

Zamawiający: Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły", z siedzibą: ul. Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie

 

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Malowanie farbą lateksową, antyalergiczną odporną na zmywanie.
  • 3 pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni podłogi: 48 m2
  • 2 grzejników żeliwnych
  1. Ułożenia terakoty/gresu imitującego drewno na podłodze o łącznej powierzchni: 59 m2
  2. Wymiana drzwi wewnętrznych (4x80 cm, 1x70 cm) wraz z ościeżnicami: 5 szt.
  3. Zabudowa rur i malowanie łazienki (pow. 4.3m2, do 200cm wysokości na ścianach glazura).
  4. Malowanie drzwi łazienkowych – 2 szt.
  5. Wymiana opraw rastowych wraz ze świetlówkami podwójnych – 3 szt.
  6. Wymiana świetlówek liniowych – 10 szt.
  7. Wymiana i montaż nowych klamek do drzwi wewnętrznych (w tym do nowych skrzydeł drzwiowych) z długim szyldem – 7 szt.
  8. Wymiana 1 szt. drzwi zewnętrznych i częściowa zabudowa otworu drzwiowego.
  9. Przełożenie włącznika światła z zewnątrz do wewnątrz pomieszczenia.
  10. Montaż zestawu mebli kuchennych dł. 240 cm.
  11. Montaż zlewu jednokomorowego z ociekaczem, syfonem i baterią kuchenną.
  12. Ułożenie glazury między szafkami kuchennymi.
  13. Wysokość wszystkich pomieszczeń 300 cm.
  14. Zabranie gruzu i pozostałości remontowych, rozebranie i zabranie mebli biurowych.

Miejsce realizacji:
ul. Chełmińska 7, 86-253 Kijewo Królewskie.

Termin realizacji:
sierpień - wrzesień 2016 roku

Sposób wyłonienia wykonawcy:

  • spełnienie warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty
  • po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryterium:

- ceny (0-20 pkt.)

- jakość wcześniejszych realizacji (0-10 pkt.)

- czas przeprowadzenia remontu wraz z wyposażeniem (liczba dni 0-10 pkt.)

Warunki udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie w siedzibie Zamawiającego prawidłowo sporządzonych dokumentów tj.:
- formularza ofertowego
- oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim doświadczeniem i potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia.

 

Forma płatności:
Przelew bankowy w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury/rachunku do umowy o dzieło.

Informacje dodatkowe :

  1. Wykonawca składa  ofertę na formularzu stanowiącym wzór do niniejszego zapytania ofertowego w terminie  do dnia 18.08.2016 r.
  2. Wypełnioną i podpisaną ofertę należy złożyć osobiście, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. O terminowości złożenia oferty decyduje data wpływu do biura LGD.
  3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami  z ramienia Zamawiającego jest: Anna Pawlak, tel. 56 676 44 36, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Informacje można uzyskać w dni robocze od godz. 7.15 – 15.15.
  4. Zamawiający zastrzega możliwość błędu w pomiarze i zaprasza wykonawców do dokonania własnych pomiarów powierzchni remontowanych.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania koloru, odcieni, faktury materiałów użytych do remontu spośród pełnej oferty producenta.
  6. Cena powinna obejmować wartość robocizny i materiałów.
  7. Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą.

 

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły” informuje, iż w wyniku przeprowadzonego naboru na wolne miejsce pracy w biurze LGD na stanowisku pracownik administracyjno – biurowy została wybrana:

Serdecznie zapraszamy na Dożynki Gminno-Parafialne, które odbędą się 21 sierpnia 2016 r. w Kijewie Królewskim.

Mirosław Kurdynowski - Przewodniczący

Czesław Mularczyk – Zastępca Przewodniczącego

Jerzy Tomkiewicz - Członek

Renata Dobrowolska - Członek

Skład Rady:

Gmina Dąbrowa Chełmińska

·         Patrycja Piórkowska

·         Małgorzata Sadurska  

·         Jakub Szczęsny

 Gmina Kijewo Królewskie

·         Mariusz Uranowski

·         Kazimierz Moskal

·         Wojciech Fałczyk

Gmina Zławieś Wielka

·         Justyna Przybyszewska

·         Magdalena Grzębowska

·         Katarzyna Zielińska

 Gmina Unisław 

·         Paweł Marwitz

·         Krzemińska Beata

·         Piotr Karpiński

Regulamin Rady:

aktualny Regulamin Rady -  obowiązujący od dnia 28.05.2020 r.  - POBIERZ

załącznik nr 1 do Regulaminu Rady - POBIERZ

załącznik nr 2 do Regulaminu Rady - POBIERZ

załącznik nr 3 do Regulaminu Rady - POBIERZ

wersje archiwalne znajdują się w poniższych załącznikach ↓

 

Krzysztof Nowacki – Prezes

Barbara Piórkowska – Vice Prezes

Agnieszka Góral – Vice Prezes

Krzysztof Rak – Skarbnik

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.

Strona korzysta z plików cookie