• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

!!! Uwaga !!!

W naszych szeregach mamy przyszłego człowieka roku!

Nasza zakolowa Ania została doceniona nie tylko przez nas, ale i przez odbiorców gazety „Czas Chełmna”.

Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać kandydatury Pawlaczki – działaczki, aktywistki, kompetentnej i mega zaangażowanej we wszystko za co się tylko zabierze, uzdolnionej artystki……. wymieniać można chyba w nieskończoność. Ale nie o to chodzi bo każdy kto zna Anie wie jakim wspaniałym jest człowiekiem!

Wszyscy obowiązkowo biorą komórki do ręki i głosują!!

SMS o treści CCHC1 pod numer 70068

Głosy można oddawać do 24 marca.

Zarząd Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" ma zaszczyt zaprosić Państwa na Walne Zebranie Członków, które odbędzie się dnia 13 marca 2017 r. o godzinie 17:00 w Sali narad Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska.

 

Porządek obrad:

1. Przywitanie wszystkich członków przez Prezesa Stowarzyszenia.
2. Przyjęcie porządku obrad Walnego Zebrania Członków.
3. Wybór przewodniczącego zebrania i sekretarza.
4. Stwierdzenia prawomocności zebrania.
5. Przedstawienie sprawozdania merytorycznego za rok 2016.
6. Dyskusja.
7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania merytorycznego za 2016 rok.
8. Informacja Komisji Rewizyjnej z zakresu sprawozdania finansowego za rok 2016.
9. Dyskusja.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania finansowego za 2016 rok.
11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielania absolutorium Zarządowi za rok 2016.
12. Podjęcie uchwały konwalidacyjnej, przyjmującej zmiany dokonane przez Zarząd w załącznikach do LSR w okresie od 17.12.2015 do 30.08.2016.
13. Wolne wnioski i zapytania.

 

Procedura wyboru i oceny operacji w ramach LSR (ze środków RPO WK-P 2014-2020) AKTUALNA obowiązująca od dnia 02.12.2021 r. - POBIERZ

Procedura wyboru i oceny operacji w ramach LSR (ze środkó PROW 2014-2020) AKTUALNA obowiązująca od dnia 16.04.2020 r. zawierająca tryb nadzwyczajny - POBIERZ

Procedura wyboru i oceny operacji w ramach LSR ( ze środków PROW 2014-2020) obowiązująca od 10.01.2019 r. - POBIERZ

Procedura wyboru i oceny operacji w ramach LSR (ze środków RPO WK-P 2014-2020) EFS AKTUALNA - obowiązująca od dnia 24 września  2020 r. - POBIERZ

Procedura wyboru i oceny operacji w ramach LSR - OPERACJA WŁASNA - POBIERZ

Biuro

Napisał

Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" zatrudnia 3 osoby na podstawie umów o pracę:

1. Kierownik Biura

2. Pracownik do spraw rozliczeń i projektów

3. Pracownik administracyjno - biurowy ds aktywizacji

 

Dokumenty regulujące prawidłowe funkcjonowanie Biura:

REGULAMIN BIURA  

OPIS STANOWISK PRACOWNIKÓW BIURA

PROCEDURA NABORÓW PRACOWNIKÓW

 

 Poniżej przedstawiamy załącznik nr 7 do umowy ramowej  - Plan szkoleń dla członków Rady, pracowników biura i Zarządu Stowarzyszenia LGD „Zakole Dolnej Wisły” w ramach PROW 2014-2020. Wersje dokumentów oznaczono datami.

Poniżej plan komunikacji na lata 2016-2023 oraz harmonogramy roczne.

27/02/2017 - 13:16 | PM

Inicjuj z FIO

 

Stowarzyszenie Towarzystwo Rozwoju Gminy Płużnica oraz Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych Tłok zaprasza na spotkanie informacyjno-promocyjne dla osób zainteresowanych udziałem w projekcie „Inicjuj z FIO bis”.

Szczegółowe informacje na temat projektu dostępne są na stronie internetowej:
http://www.trgp.org.pl oraz http://www.powiat-chelmno.pl

Harmonogram spotkań szkoleniowych

14/02/2017 - 15:24 | PM

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/ZO/2017

 

WYNIKI POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO 01/ZO/2017 - PROTOKÓŁ

ZAPYTANIE DOTYCZY TYLKO URZĄDZEŃ NOWYCH FABRYCZNIE!!!

OKRES UMOWY 48 MIESIĘCY.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły”
    Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie
    strona internetowa: www.zakolewisly.pl
  2. Przedmiot zamówienia
    Usługa kopiowania i drukowania (dzierżawa urządzenia) wraz z obsługą serwisową, dostawą, instalacją i szkoleniem pracowników
  3. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kopiowania i drukowania za pomocą urządzenia udostępnionego w formie dzierżawy wraz z obsługą serwisową, dostawą i jednorazowym szkoleniem pracowników Lokalnej Grupy Działania „Zakole Dolnej Wisły”. Usługa  będzie wykorzystywana na potrzeby biura obsługującego wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju
na lata 2016-2020 w ramach środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

 Usługodawca zapewnia w ramach stałego  miesięcznego ryczałtu:

  • 1400 wydruków czarno-białych (niezależnie od zadrukowanej powierzchni)
  • 100 wydruków kolorowych (niezależnie od zadrukowanej powierzchni)
  • System zdalnej diagnostyki serwisowej
  • wszystkie rekomendowane materiały eksploatacyjne (za wyjątkiem papieru) oraz części zamienne rekomendowane przez producenta urządzenia,
  • pełną obsługę serwisową urządzenia w tym regularne przeglądy okresowe (zgodnie z zaleceniami producenta), wymiany serwisowe, naprawy (w dni robocze do 24H)
  • w przypadku gdy naprawa urządzenia będzie trwała dłużej niż 24 godz., Wynajmujący dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach wskazanych
    w zapytaniu, w ciągu trzech dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii.
  • Telefoniczne wsparcie techniczne użytkowników
  • Możliwość samodzielnego monitorowania licznika wydruków
  • Zaproponowana przez oferenta cena powinna uwzględniać szkolenie pracowników, transport oraz instalację na miejscu pod adresem: ul. Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie.
  1. Specyfikacja dotycząca urządzenia:
  • Kserokopiarka sieciowa (karta sieciowa).
  • Drukowanie, skanowanie i kopiowanie dwustronne.
  • Dwustronny automatyczny podajnik dokumentów.
  • Kody użytkownika.
  • Dwie kasety uniwersalne (A4, A3) na 500 arkuszy i podajnik ręczny (gramatura do 220g)
  • Szczegółowa instrukcja obsługi w j. polskim.
  • Menu w języku polskim
  • Zgodność: wszystkie aktualne systemy Windows.
  • Dysk HDD, min. 200 GB
  • Pamięć RAM: min. 2 GB
  • Rozdzielczość min 600x600 dpi.
  • Maksymalna szybkość druku A4 w czerni min. 20 str/min.
  • Szafka/podstawa w zestawie.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: do 28 lutego 2017 r.

  2. Miejsce i termin składania ofert
    Oferty wraz z załącznikami należy składać na formularzu ofertowym udostępnionym na stronie zakolewisly.pl osobiście w Biurze LGD „Zakole Dolnej Wisły”, ul. Chełmińska 7b. 86-253 Kijewo Królewskie, faxem na numer 56 676 44 36 lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 17.02.2017. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  3. Płatności

Płatność będzie regulowana przelewem na konto wskazane przez Oferenta w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktury za dany miesiąc.

  1. Warunki wymagane od wykonawców

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) prowadzą działalność gospodarczą, która swoim przedmiotem obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia,
b) występują w imieniu producenta urządzenia lub posiadają jego autoryzację na sprzedaż i obsługę techniczną urządzenia proponowanego w ofercie.

  1. Wymagane dokumenty
    a) Uzupełniony formularz ofertowy (wzór w załączeniu)
    b) aktualny na dzień składania oferty Certyfikat (lub dokument równoważny) potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta oferowanego urządzenia na sprzedaż i obsługę techniczną.
  2. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy

    a) Spełnienia warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty
    b) Po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryteria:

Cena ryczałtu miesięcznego: 96%

Cena kopii czarno-białej powyżej ryczałtu: 2%

Cena kopii kolorowej powyżej ryczałtu: 2%

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego jest:

Krzysztof Nowacki, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 56 676 44 36

Anna Pawlak, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 56 676 44 36.

Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą

06/02/2017 - 07:50 | AM

Bieg Zakochanych

 

IMPREZA SPORTOWO-REKREACYJNA

„BIEG ZAKOCHANYCH”

W RAMACH 16. „WALENTYNEK CHEŁMIŃSKICH”

 

INFORMACJE

 

Termin i miejsce:

12  luty 2017 r. (niedziela), g. 11.00-14.00

Chełmno, start - Brama Grudziądzka, meta - Rynek

Honorowy Patronat sprawują:

Mariusz Kędzierski – Burmistrz Miasta Chełmna

Edwarda Rosińska – Prezes UKS „TARPAN” Chełmno

Zdzisław Gamański  – Starosta Powiatu Chełmińskiego

Piotr Całbecki – Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego

ks. prałat Daniel Adamowicz – Dyrektor Caritas Diecezji Toruńskiej

Ryszard Bober – Przewodniczący Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego

 

Rodzaj imprezy:

Bieg i marsz nordic walking na trzech trasach: 

  • 500m – Bieg Karnawałowy trasa rekreacyjna (bieg i marsz nordic walking - przebierańców);
  • 1609m – Mila Zakochanych / Bieg Par / Marsz Par /
  • 5000m – trasa sportowa ( 3 pętle po 1500m + 500m dobieg do mety)

 

Warunki uczestnictwa:

  1. Prawo uczestnictwa w imprezie mają wszystkie osoby chętne, które zgłoszą się wcześniej za pośrednictwem poczty lub strony internetowej Organizatora lub w dniu imprezy godz. 9:00-10:30 w Biurze Zawodów (Urząd Miasta Chełmna
    ul. Dworcowa 1).
  2. Opłata startowa:
  • Bieg i marsz na 500 m – udział bezpłatny
  • Bieg i marsz na 1609m i 5 km:
  • dzieci i młodzież szkolna, osoby niepełnosprawne, seniorzy oraz mieszkańcy powiatu chełmińskiego startują bezpłatnie,
  • pozostałe osoby – wpisowe pobierane zgodnie z tabelą opląt umieszczoną w regulaminie biegu,

(całe wpisowe przeznaczone jest na organizacje imprezy).

 

Organizator zapewnia:

  1. Każda osoba, która weźmie udział w imprezie, otrzyma: ciepłą herbatę, kawał ciasta, oraz Walentynkowy upominek, a także bezpłatny jednogodzinny bilet wstępu na basem miejski do wykorzystania w dniu imprezy miedzy
    godz. 10:00 – 16:00.
  2. Osoby startujące na 1609m i 5 km, które ukończą bieg lub marsz nordic walking dodatkowo otrzymają pamiątkowy medal oraz najlepsza trójka w biegu i marszu będą uhonorowani na scenie pucharami (statuetkami).
  3. Spośród uczestników biegu i marszu zakochanych wylosujemy 10 nagród niespodziane.

 

Uwaga!!!

Ograniczenie w ruchu drogowym w dniu 12 lutego 2017 r. godz. 10:00 – 13:30 w Chełmnie, ul. Grudziądzka, ul. Rynek – ruch kołowy  i pieszy częściowo zamknięty. 

Kontakt:

UKS „TARPAN” Chełmno                                                  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

86 – 200 Chełmno; ul. 22 Stycznia 12/2                               strona: www.tarpanchelmno.pl.tl

tel.: (56) 686 93 42

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.

Strona korzysta z plików cookie