• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 Poniżej przedstawiamy załącznik nr 7 do umowy ramowej  - Plan szkoleń dla członków Rady, pracowników biura i Zarządu Stowarzyszenia LGD „Zakole Dolnej Wisły” w ramach PROW 2014-2020. Wersje dokumentów oznaczono datami.

Poniżej plan komunikacji na lata 2016-2023 oraz harmonogramy roczne.

27/02/2017 - 13:16 | PM

Inicjuj z FIO

 

Stowarzyszenie Towarzystwo Rozwoju Gminy Płużnica oraz Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych Tłok zaprasza na spotkanie informacyjno-promocyjne dla osób zainteresowanych udziałem w projekcie „Inicjuj z FIO bis”.

Szczegółowe informacje na temat projektu dostępne są na stronie internetowej:
http://www.trgp.org.pl oraz http://www.powiat-chelmno.pl

Harmonogram spotkań szkoleniowych

14/02/2017 - 15:24 | PM

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/ZO/2017

 

WYNIKI POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO 01/ZO/2017 - PROTOKÓŁ

ZAPYTANIE DOTYCZY TYLKO URZĄDZEŃ NOWYCH FABRYCZNIE!!!

OKRES UMOWY 48 MIESIĘCY.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły”
    Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie
    strona internetowa: www.zakolewisly.pl
  2. Przedmiot zamówienia
    Usługa kopiowania i drukowania (dzierżawa urządzenia) wraz z obsługą serwisową, dostawą, instalacją i szkoleniem pracowników
  3. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kopiowania i drukowania za pomocą urządzenia udostępnionego w formie dzierżawy wraz z obsługą serwisową, dostawą i jednorazowym szkoleniem pracowników Lokalnej Grupy Działania „Zakole Dolnej Wisły”. Usługa  będzie wykorzystywana na potrzeby biura obsługującego wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju
na lata 2016-2020 w ramach środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

 Usługodawca zapewnia w ramach stałego  miesięcznego ryczałtu:

  • 1400 wydruków czarno-białych (niezależnie od zadrukowanej powierzchni)
  • 100 wydruków kolorowych (niezależnie od zadrukowanej powierzchni)
  • System zdalnej diagnostyki serwisowej
  • wszystkie rekomendowane materiały eksploatacyjne (za wyjątkiem papieru) oraz części zamienne rekomendowane przez producenta urządzenia,
  • pełną obsługę serwisową urządzenia w tym regularne przeglądy okresowe (zgodnie z zaleceniami producenta), wymiany serwisowe, naprawy (w dni robocze do 24H)
  • w przypadku gdy naprawa urządzenia będzie trwała dłużej niż 24 godz., Wynajmujący dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach wskazanych
    w zapytaniu, w ciągu trzech dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii.
  • Telefoniczne wsparcie techniczne użytkowników
  • Możliwość samodzielnego monitorowania licznika wydruków
  • Zaproponowana przez oferenta cena powinna uwzględniać szkolenie pracowników, transport oraz instalację na miejscu pod adresem: ul. Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie.
  1. Specyfikacja dotycząca urządzenia:
  • Kserokopiarka sieciowa (karta sieciowa).
  • Drukowanie, skanowanie i kopiowanie dwustronne.
  • Dwustronny automatyczny podajnik dokumentów.
  • Kody użytkownika.
  • Dwie kasety uniwersalne (A4, A3) na 500 arkuszy i podajnik ręczny (gramatura do 220g)
  • Szczegółowa instrukcja obsługi w j. polskim.
  • Menu w języku polskim
  • Zgodność: wszystkie aktualne systemy Windows.
  • Dysk HDD, min. 200 GB
  • Pamięć RAM: min. 2 GB
  • Rozdzielczość min 600x600 dpi.
  • Maksymalna szybkość druku A4 w czerni min. 20 str/min.
  • Szafka/podstawa w zestawie.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: do 28 lutego 2017 r.

  2. Miejsce i termin składania ofert
    Oferty wraz z załącznikami należy składać na formularzu ofertowym udostępnionym na stronie zakolewisly.pl osobiście w Biurze LGD „Zakole Dolnej Wisły”, ul. Chełmińska 7b. 86-253 Kijewo Królewskie, faxem na numer 56 676 44 36 lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 17.02.2017. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  3. Płatności

Płatność będzie regulowana przelewem na konto wskazane przez Oferenta w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktury za dany miesiąc.

  1. Warunki wymagane od wykonawców

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) prowadzą działalność gospodarczą, która swoim przedmiotem obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia,
b) występują w imieniu producenta urządzenia lub posiadają jego autoryzację na sprzedaż i obsługę techniczną urządzenia proponowanego w ofercie.

  1. Wymagane dokumenty
    a) Uzupełniony formularz ofertowy (wzór w załączeniu)
    b) aktualny na dzień składania oferty Certyfikat (lub dokument równoważny) potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta oferowanego urządzenia na sprzedaż i obsługę techniczną.
  2. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy

    a) Spełnienia warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty
    b) Po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryteria:

Cena ryczałtu miesięcznego: 96%

Cena kopii czarno-białej powyżej ryczałtu: 2%

Cena kopii kolorowej powyżej ryczałtu: 2%

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego jest:

Krzysztof Nowacki, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 56 676 44 36

Anna Pawlak, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 56 676 44 36.

Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą

06/02/2017 - 07:50 | AM

Bieg Zakochanych

 

IMPREZA SPORTOWO-REKREACYJNA

„BIEG ZAKOCHANYCH”

W RAMACH 16. „WALENTYNEK CHEŁMIŃSKICH”

 

INFORMACJE

 

Termin i miejsce:

12  luty 2017 r. (niedziela), g. 11.00-14.00

Chełmno, start - Brama Grudziądzka, meta - Rynek

Honorowy Patronat sprawują:

Mariusz Kędzierski – Burmistrz Miasta Chełmna

Edwarda Rosińska – Prezes UKS „TARPAN” Chełmno

Zdzisław Gamański  – Starosta Powiatu Chełmińskiego

Piotr Całbecki – Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego

ks. prałat Daniel Adamowicz – Dyrektor Caritas Diecezji Toruńskiej

Ryszard Bober – Przewodniczący Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego

 

Rodzaj imprezy:

Bieg i marsz nordic walking na trzech trasach: 

  • 500m – Bieg Karnawałowy trasa rekreacyjna (bieg i marsz nordic walking - przebierańców);
  • 1609m – Mila Zakochanych / Bieg Par / Marsz Par /
  • 5000m – trasa sportowa ( 3 pętle po 1500m + 500m dobieg do mety)

 

Warunki uczestnictwa:

  1. Prawo uczestnictwa w imprezie mają wszystkie osoby chętne, które zgłoszą się wcześniej za pośrednictwem poczty lub strony internetowej Organizatora lub w dniu imprezy godz. 9:00-10:30 w Biurze Zawodów (Urząd Miasta Chełmna
    ul. Dworcowa 1).
  2. Opłata startowa:
  • Bieg i marsz na 500 m – udział bezpłatny
  • Bieg i marsz na 1609m i 5 km:
  • dzieci i młodzież szkolna, osoby niepełnosprawne, seniorzy oraz mieszkańcy powiatu chełmińskiego startują bezpłatnie,
  • pozostałe osoby – wpisowe pobierane zgodnie z tabelą opląt umieszczoną w regulaminie biegu,

(całe wpisowe przeznaczone jest na organizacje imprezy).

 

Organizator zapewnia:

  1. Każda osoba, która weźmie udział w imprezie, otrzyma: ciepłą herbatę, kawał ciasta, oraz Walentynkowy upominek, a także bezpłatny jednogodzinny bilet wstępu na basem miejski do wykorzystania w dniu imprezy miedzy
    godz. 10:00 – 16:00.
  2. Osoby startujące na 1609m i 5 km, które ukończą bieg lub marsz nordic walking dodatkowo otrzymają pamiątkowy medal oraz najlepsza trójka w biegu i marszu będą uhonorowani na scenie pucharami (statuetkami).
  3. Spośród uczestników biegu i marszu zakochanych wylosujemy 10 nagród niespodziane.

 

Uwaga!!!

Ograniczenie w ruchu drogowym w dniu 12 lutego 2017 r. godz. 10:00 – 13:30 w Chełmnie, ul. Grudziądzka, ul. Rynek – ruch kołowy  i pieszy częściowo zamknięty. 

Kontakt:

UKS „TARPAN” Chełmno                                                  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

86 – 200 Chełmno; ul. 22 Stycznia 12/2                               strona: www.tarpanchelmno.pl.tl

tel.: (56) 686 93 42

31 stycznia 2017 r. w Biurze Lokalnej Grupy Działania „Zakole Dolnej Wisły” przeprowadzone zostało szkolenie w formie warsztatów partycypacyjnych dla przyszłych beneficjentów, dotyczące wsparcia zakładania i rozwoju działalności gospodarczej w ramach PROW 2014-2020 w ramach Poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.

Na szkoleniu zostały poruszone tematy takie jak, lokalne kryteria wyboru oraz wymogi formalne. Przyszli beneficjenci zostali przeszkoleni w kwestii wypełniania formularza biznesplanu, wniosków o przyznanie pomocy oraz załączników do wniosków. Każdy z obecnych otrzymał materiały pomocnicze przydatne przy wypełnianiu dokumentów.

Dziękujemy wszystkim obecnym za uczestnictwo w szkoleniu.

GALERIA

Szkolenia tematyczne w formie warsztatów partycypacyjnych realizowane są w ramach Planu Komunikacji LGD Zakole Dolnej Wisły w celu aktywizacji przedstawicieli grup defaworyzowanych poprzez wsparcie
w procesie pozyskiwania środków oraz udział w projektach grantowych.

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły” współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej
w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Programu Rozwoju  Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Pomoc udzielana za pośrednictwem Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Szanowni Państwo informujemy, że w związku ze zmianą ustawy o RLKS zaistniała konieczność dostosowania procedur ogłaszania i przeprowadzania naborów wniosków  do zapisów tego dokumentu. Może to spowodować opóźnienie w terminach przeprowadzenia konkursów w zakresie rozwoju przedsiębiorczości jakie zaplanowaliśmy na początek 2017 roku.

Poniżej pismo w przedmiotowej sprawie od p. Małgorzaty Wiśniewskiej - z-cy Dyrektora Departamentu Spraw Społecznych i Zdrowia

 

Szanowni Państwo,

W wyniku zmian wprowadzonych ustawą z dnia 15 grudnia 2016 r. O zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 oraz niektórych innych ustaw, konieczne będzie dostosowanie do jej zapisów procedur oceny i wyboru operacji w ramach lokalnej strategii rozwoju wraz z procedurą przeprowadzania naboru wniosków. W związku z nowelizacją w/w ustawy informujemy o prowadzeniu prac w kierunku określenia zakresu zmian niezbędnych do wprowadzenia do procedur i tymczasowym wstrzymaniu możliwości ogłaszania konkursów ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Dotyczy to również wniosków o uzgodnienie terminu przeprowadzenia konkursów już złożonych do Urzędu Marszałkowskiego.
W załączniku w/w ustawa.

Proszę o zapoznanie się i porównanie z zapisami procedur jakie Państwo macie.

Będziemy starać się by jak najszybciej rozpocząć dalsze zatwierdzanie procedur i konkursów.

 

Z poważaniem,

 

dr Małgorzata Wiśniewska

z-ca dyrektora

Departament Spraw Społecznych i Zdrowia

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

20/01/2017 - 09:47 | AM

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 05/ZO/2016

Uprzejmie informujemy, iż Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" zrezygnowała z zakupu kserokopiarki objętej zapytaniem ofertowym nr 05/ZO/2016.

Wszystkim oferentom dziękujemy za nadesłane oferty.

 


UWAGA!!! Zamawiający dodaje treść specyfikacji do zapytania ofertowego: menu urządzenia w języku polskim.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły”
    Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie
    strona internetowa: www.zakolewisly.pl
  2. Przedmiot zamówienia
    Zakup kserokopiarki kolorowej.
  3. Opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest zakup kserokopiarki kolorowej, biurowej zgodnie ze specyfikacją.
    Kserokopiarka będzie wykorzystywana na potrzeby biura obsługującego wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2020 w ramach środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
    Zaproponowana przez oferenta cena powinna uwzględniać transport oraz instalację na miejscu pod adresem: ul. Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie.
  4. Specyfikacja dotycząca przedmiotu zamówienia:

  1. Kserokopiarka sieciowa (karta sieciowa).
  2. Drukowanie, skanowanie i kopiowanie dwustronne.
  3. Dwustronny automatyczny podajnik dokumentów.
  4. Kody użytkownika.
  5. Dwie kasety uniwersalne (A4, A3) na 500 arkuszy i podajnik ręczny (gramatura do 220g)
  6. Szczegółowa instrukcja obsługi w j. polskim.
  7. Zgodność: wszystkie aktualne systemy Windows.
  8. Dysk HDD
  9. Rozdzielczość 600x600 dpi.
  10. Maksymalna szybkość druku A4 w czerni min. 20 str/min.
  11. Szafka/podstawa w zestawie.
  12. Obciążenie miesięczne min. 3000 kopii.
  13. Dowóz i instalacja sprzętu.
  14. Wyliczenie kosztów eksploatacyjnych (toner, bęben i ewentualne inne elementy zużywalne).
  15. Koszt wydruku za stronę kolor i w czerni przy 5% zadruku.
  16. Serwis awaryjny w dni robocze w ciągu 24h. W okresie gwarancji bezpłatny.
  17. Usługi serwisowe polegające na konserwacji urządzenia (zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi kserokopiarek) bezpłatny co najmniej co 12 miesięcy w okresie gwarancji.
  18. Akceptujemy oferty sprzętu nowego, powystawowego, gdzie ilość wykonanych kopii nie przekracza 1000 szt. W przypadku wybrania takiej oferty będzie wymagane od sprzedawcy oświadczenie w formie pisemnej, że sprzęt jest nowy, służył jedynie celom demonstracyjnym, nie był leasingowany i nie był własnością innego podmiotu niż sprzedawca.
  1. Termin wykonania zamówienia: do 13 lutego 2017 r.
  1. Warunki gwarancji: 60 miesięcy lub 500.000 kopii licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo -odbiorczego.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert
    a) oferty wraz z załącznikami należy składać na formularzu ofertowym udostępnionym na stronie w załączniku, osobiście w Biurze LGD „Zakole Dolnej Wisły”, ul. Chełmińska 7b. 86-253 Kijewo Królewskie lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. do dnia 03.02.2016 r. do godz. 15.00
    b) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Płatności

Płatność zostanie uregulowana przelewem na konto wskazane przez Oferenta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury, po odbiorze całości zamówienia przez Zamawiającego.

  1. Warunki wymagane od wykonawców

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
– prowadzą działalność gospodarczą, która swoim przedmiotem obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia,
– posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- uwzględnili wszystkie elementy specyfikacji (nie uwzględnia się ofert częściowych),

  1. Wymagane dokumenty
    a) Uzupełniony formularz ofertowy
    b) specyfikacje sprzętu
    c) oświadczenia wymagane w specyfikacji.
  1. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy
    a) Spełnienia warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty
    b) Po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryteria:
  • cena brutto kopiarki kolorowej - 70 %
  • koszt brutto (bez ceny papieru) jednej czarno białej kopii A4 przy 5% pokryciu - 20 %
  • koszt brutto (bez ceny papieru) jednej kolorowej kopii A4 przy 5% pokryciu - 10 %
  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego jest:

Krzysztof Nowacki, tel. 508059053, k.nowacki@@zakolewisly.pll

Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą

 

 

Szanowni Państwo informujemy iż, Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły” organizuje drugą edycję szkolenia w formie warsztatów partycypacyjnych dla przyszłych  beneficjentów, dotyczące wsparcia zakładania i rozwoju działalności gospodarczej w ramach PROW 2014-2020 w ramach Poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.

Szkolenie odbędzie się 31 stycznia 2017 r. o godzinie 17:00 w biurze Lokalnej Grupy Działania „Zakole Dolnej Wisły”, przy ul. Chełmińskiej 7b w Kijewie Królewskim. Zapraszamy osoby chcące uzyskać dofinansowanie na podejmowanie, bądź rozwój działalności gospodarczej w ramach budżetu strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Zakola Dolnej Wisły na lata 2016-2023 dla obszaru gmin: Dąbrowa Chełmińska, Kijewo Królewskie, Unisław, Zławieś Wielka.

Będzie to druga edycja szkolenia o tej samej tematyce które odbyło się 19 grudnia ubiegłego roku. Ze względu na zakres jaki będzie omawiany zapraszamy osoby, które zapoznały się z warunkami uzyskania pomocy i dokumentami aplikacyjnymi.

Aby wziąć udział w szkoleniu należy zgłaszać się telefonicznie (56 676 44 36) lub mailowo: (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Liczba miejsc jest ograniczona.

 Za udział w szkoleniu przyznawana jest punktacja na etapie oceny projektów.

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.

Strona korzysta z plików cookie