• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 Poniżej przedstawiamy załącznik nr 7 do umowy ramowej  - Plan szkoleń dla członków Rady, pracowników biura i Zarządu Stowarzyszenia LGD „Zakole Dolnej Wisły” w ramach PROW 2014-2020. Wersje dokumentów oznaczono datami.

Poniżej plan komunikacji na lata 2016-2023 oraz harmonogramy roczne.

27/02/2017 - 13:16 | PM

Inicjuj z FIO

 

Stowarzyszenie Towarzystwo Rozwoju Gminy Płużnica oraz Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych Tłok zaprasza na spotkanie informacyjno-promocyjne dla osób zainteresowanych udziałem w projekcie „Inicjuj z FIO bis”.

Szczegółowe informacje na temat projektu dostępne są na stronie internetowej:
http://www.trgp.org.pl oraz http://www.powiat-chelmno.pl

Harmonogram spotkań szkoleniowych

14/02/2017 - 15:24 | PM

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/ZO/2017

 

WYNIKI POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO 01/ZO/2017 - PROTOKÓŁ

ZAPYTANIE DOTYCZY TYLKO URZĄDZEŃ NOWYCH FABRYCZNIE!!!

OKRES UMOWY 48 MIESIĘCY.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły”
    Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie
    strona internetowa: www.zakolewisly.pl
  2. Przedmiot zamówienia
    Usługa kopiowania i drukowania (dzierżawa urządzenia) wraz z obsługą serwisową, dostawą, instalacją i szkoleniem pracowników
  3. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kopiowania i drukowania za pomocą urządzenia udostępnionego w formie dzierżawy wraz z obsługą serwisową, dostawą i jednorazowym szkoleniem pracowników Lokalnej Grupy Działania „Zakole Dolnej Wisły”. Usługa  będzie wykorzystywana na potrzeby biura obsługującego wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju
na lata 2016-2020 w ramach środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

 Usługodawca zapewnia w ramach stałego  miesięcznego ryczałtu:

  • 1400 wydruków czarno-białych (niezależnie od zadrukowanej powierzchni)
  • 100 wydruków kolorowych (niezależnie od zadrukowanej powierzchni)
  • System zdalnej diagnostyki serwisowej
  • wszystkie rekomendowane materiały eksploatacyjne (za wyjątkiem papieru) oraz części zamienne rekomendowane przez producenta urządzenia,
  • pełną obsługę serwisową urządzenia w tym regularne przeglądy okresowe (zgodnie z zaleceniami producenta), wymiany serwisowe, naprawy (w dni robocze do 24H)
  • w przypadku gdy naprawa urządzenia będzie trwała dłużej niż 24 godz., Wynajmujący dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach wskazanych
    w zapytaniu, w ciągu trzech dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii.
  • Telefoniczne wsparcie techniczne użytkowników
  • Możliwość samodzielnego monitorowania licznika wydruków
  • Zaproponowana przez oferenta cena powinna uwzględniać szkolenie pracowników, transport oraz instalację na miejscu pod adresem: ul. Chełmińska 7b, 86-253 Kijewo Królewskie.
  1. Specyfikacja dotycząca urządzenia:
  • Kserokopiarka sieciowa (karta sieciowa).
  • Drukowanie, skanowanie i kopiowanie dwustronne.
  • Dwustronny automatyczny podajnik dokumentów.
  • Kody użytkownika.
  • Dwie kasety uniwersalne (A4, A3) na 500 arkuszy i podajnik ręczny (gramatura do 220g)
  • Szczegółowa instrukcja obsługi w j. polskim.
  • Menu w języku polskim
  • Zgodność: wszystkie aktualne systemy Windows.
  • Dysk HDD, min. 200 GB
  • Pamięć RAM: min. 2 GB
  • Rozdzielczość min 600x600 dpi.
  • Maksymalna szybkość druku A4 w czerni min. 20 str/min.
  • Szafka/podstawa w zestawie.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: do 28 lutego 2017 r.

  2. Miejsce i termin składania ofert
    Oferty wraz z załącznikami należy składać na formularzu ofertowym udostępnionym na stronie zakolewisly.pl osobiście w Biurze LGD „Zakole Dolnej Wisły”, ul. Chełmińska 7b. 86-253 Kijewo Królewskie, faxem na numer 56 676 44 36 lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 17.02.2017. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  3. Płatności

Płatność będzie regulowana przelewem na konto wskazane przez Oferenta w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktury za dany miesiąc.

  1. Warunki wymagane od wykonawców

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) prowadzą działalność gospodarczą, która swoim przedmiotem obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia,
b) występują w imieniu producenta urządzenia lub posiadają jego autoryzację na sprzedaż i obsługę techniczną urządzenia proponowanego w ofercie.

  1. Wymagane dokumenty
    a) Uzupełniony formularz ofertowy (wzór w załączeniu)
    b) aktualny na dzień składania oferty Certyfikat (lub dokument równoważny) potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta oferowanego urządzenia na sprzedaż i obsługę techniczną.
  2. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy

    a) Spełnienia warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty
    b) Po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryteria:

Cena ryczałtu miesięcznego: 96%

Cena kopii czarno-białej powyżej ryczałtu: 2%

Cena kopii kolorowej powyżej ryczałtu: 2%

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego jest:

Krzysztof Nowacki, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 56 676 44 36

Anna Pawlak, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 56 676 44 36.

Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą

06/02/2017 - 07:50 | AM

Bieg Zakochanych

 

IMPREZA SPORTOWO-REKREACYJNA

„BIEG ZAKOCHANYCH”

W RAMACH 16. „WALENTYNEK CHEŁMIŃSKICH”

 

INFORMACJE

 

Termin i miejsce:

12  luty 2017 r. (niedziela), g. 11.00-14.00

Chełmno, start - Brama Grudziądzka, meta - Rynek

Honorowy Patronat sprawują:

Mariusz Kędzierski – Burmistrz Miasta Chełmna

Edwarda Rosińska – Prezes UKS „TARPAN” Chełmno

Zdzisław Gamański  – Starosta Powiatu Chełmińskiego

Piotr Całbecki – Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego

ks. prałat Daniel Adamowicz – Dyrektor Caritas Diecezji Toruńskiej

Ryszard Bober – Przewodniczący Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego

 

Rodzaj imprezy:

Bieg i marsz nordic walking na trzech trasach: 

  • 500m – Bieg Karnawałowy trasa rekreacyjna (bieg i marsz nordic walking - przebierańców);
  • 1609m – Mila Zakochanych / Bieg Par / Marsz Par /
  • 5000m – trasa sportowa ( 3 pętle po 1500m + 500m dobieg do mety)

 

Warunki uczestnictwa:

  1. Prawo uczestnictwa w imprezie mają wszystkie osoby chętne, które zgłoszą się wcześniej za pośrednictwem poczty lub strony internetowej Organizatora lub w dniu imprezy godz. 9:00-10:30 w Biurze Zawodów (Urząd Miasta Chełmna
    ul. Dworcowa 1).
  2. Opłata startowa:
  • Bieg i marsz na 500 m – udział bezpłatny
  • Bieg i marsz na 1609m i 5 km:
  • dzieci i młodzież szkolna, osoby niepełnosprawne, seniorzy oraz mieszkańcy powiatu chełmińskiego startują bezpłatnie,
  • pozostałe osoby – wpisowe pobierane zgodnie z tabelą opląt umieszczoną w regulaminie biegu,

(całe wpisowe przeznaczone jest na organizacje imprezy).

 

Organizator zapewnia:

  1. Każda osoba, która weźmie udział w imprezie, otrzyma: ciepłą herbatę, kawał ciasta, oraz Walentynkowy upominek, a także bezpłatny jednogodzinny bilet wstępu na basem miejski do wykorzystania w dniu imprezy miedzy
    godz. 10:00 – 16:00.
  2. Osoby startujące na 1609m i 5 km, które ukończą bieg lub marsz nordic walking dodatkowo otrzymają pamiątkowy medal oraz najlepsza trójka w biegu i marszu będą uhonorowani na scenie pucharami (statuetkami).
  3. Spośród uczestników biegu i marszu zakochanych wylosujemy 10 nagród niespodziane.

 

Uwaga!!!

Ograniczenie w ruchu drogowym w dniu 12 lutego 2017 r. godz. 10:00 – 13:30 w Chełmnie, ul. Grudziądzka, ul. Rynek – ruch kołowy  i pieszy częściowo zamknięty. 

Kontakt:

UKS „TARPAN” Chełmno                                                  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

86 – 200 Chełmno; ul. 22 Stycznia 12/2                               strona: www.tarpanchelmno.pl.tl

tel.: (56) 686 93 42

31 stycznia 2017 r. w Biurze Lokalnej Grupy Działania „Zakole Dolnej Wisły” przeprowadzone zostało szkolenie w formie warsztatów partycypacyjnych dla przyszłych beneficjentów, dotyczące wsparcia zakładania i rozwoju działalności gospodarczej w ramach PROW 2014-2020 w ramach Poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.

Na szkoleniu zostały poruszone tematy takie jak, lokalne kryteria wyboru oraz wymogi formalne. Przyszli beneficjenci zostali przeszkoleni w kwestii wypełniania formularza biznesplanu, wniosków o przyznanie pomocy oraz załączników do wniosków. Każdy z obecnych otrzymał materiały pomocnicze przydatne przy wypełnianiu dokumentów.

Dziękujemy wszystkim obecnym za uczestnictwo w szkoleniu.

GALERIA

Szkolenia tematyczne w formie warsztatów partycypacyjnych realizowane są w ramach Planu Komunikacji LGD Zakole Dolnej Wisły w celu aktywizacji przedstawicieli grup defaworyzowanych poprzez wsparcie
w procesie pozyskiwania środków oraz udział w projektach grantowych.

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

Lokalna Grupa Działania „Zakole Dolnej Wisły” współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej
w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Programu Rozwoju  Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Pomoc udzielana za pośrednictwem Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Szanowni Państwo informujemy, że w związku ze zmianą ustawy o RLKS zaistniała konieczność dostosowania procedur ogłaszania i przeprowadzania naborów wniosków  do zapisów tego dokumentu. Może to spowodować opóźnienie w terminach przeprowadzenia konkursów w zakresie rozwoju przedsiębiorczości jakie zaplanowaliśmy na początek 2017 roku.

Poniżej pismo w przedmiotowej sprawie od p. Małgorzaty Wiśniewskiej - z-cy Dyrektora Departamentu Spraw Społecznych i Zdrowia

 

Szanowni Państwo,

W wyniku zmian wprowadzonych ustawą z dnia 15 grudnia 2016 r. O zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 oraz niektórych innych ustaw, konieczne będzie dostosowanie do jej zapisów procedur oceny i wyboru operacji w ramach lokalnej strategii rozwoju wraz z procedurą przeprowadzania naboru wniosków. W związku z nowelizacją w/w ustawy informujemy o prowadzeniu prac w kierunku określenia zakresu zmian niezbędnych do wprowadzenia do procedur i tymczasowym wstrzymaniu możliwości ogłaszania konkursów ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Dotyczy to również wniosków o uzgodnienie terminu przeprowadzenia konkursów już złożonych do Urzędu Marszałkowskiego.
W załączniku w/w ustawa.

Proszę o zapoznanie się i porównanie z zapisami procedur jakie Państwo macie.

Będziemy starać się by jak najszybciej rozpocząć dalsze zatwierdzanie procedur i konkursów.

 

Z poważaniem,

 

dr Małgorzata Wiśniewska

z-ca dyrektora

Departament Spraw Społecznych i Zdrowia

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.

Strona korzysta z plików cookie