• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.


Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 06.09.2012 r. na załączonym druku OFERTA 07ZO2012.


O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.


Przedmiot zamówienia:
1.    Papier ksero A4/80G ZOOM  (20 ryz) 
2.    Długopis PENTEL - niebieski (10 szt)
3.    Karteczki samoprzylepne ESSELTE (5 bloczków)
4.    Skoroszyt; plastik; zawieszany - mix kolorów  (50 szt. )
5.    Koperta B4 HK brązowa rozszerzana A' 1(20 szt.) 
6.    Koperta  C5 brązowa  A'50 (1 opakowanie/50 szt.) 
7.    Toner do drukarki Toshiba e.studio 167
 

Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Zapytania ofertowe - warunki składania ofert

 

 Zamawiający:

Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły"

Kijewo królewskie 15

86-253 Kijewo Królewskie

NIP: 875-149-10-66

 

Miejsce składania ofert:

Wykonawca składa ofertę na formularzu stanowiącym wzór do każdego z zapytań ofertowych.

Wypełnioną i podpisaną ofertę należy złożyć osobiście, przesłać faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminach określonych w poszczególnych zapytaniach ofertowych. O terminowości złożenia oferty decyduje data wpływu do biura LGD. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

 

 Oferta musi zawierać:

a)     pełną nazwę oferenta,

b)    adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz numer NIP,

c)    cenę oferty przedstawionej jako cena brutto, cena brutto zawiera podatek VAT, który oferent jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena uwzględnia wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie. Cena wyrażona jest w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

      d)    oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do

            występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym 

             podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.

e)   w przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce

               

Kryterium wyboru:

       Kryteria oceny i wyboru: 

- cena 80%

- jakość 20%

         W przypadku  materiałów poligraficznych 

- cena 50%

- jakość 50%

 

Termin realizacji:

- okres realizacji zamówienia

 

Forma płatności:

- przelew bankowy po realizacji zamówienia

 

Koszty dostawy do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.

Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stroniewww.zakolewisly.pl.

 

Osoby uprawnione do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego są:

 

Anna Pawlak  - p.o. Kierownika Biura  LGD, Tel. 56 676 44 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Beata Trzpil - pracownik biura LGD, tel. 56 676 44 36, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacje można uzyskać w dni robocze od godz. 8:00 - 15.00

"Kujawsko-Pomorskim Szlakiem Lokalnych Grup Działania"

W ramach projektu opracowano  wspólnie ze wszystkimi LGD w województwie kujawsko-pomorskim publikację promującą turystyczne i kulturowe atrakcje na obszarach objętych lokalnymi strategiami rozwoju.

Termin realizacji operacji: 28.03.2011 - 29.06.2011

Kwota dofinansowania: 10.693,35 zł

Zakres rzeczowy projektu:


1. Folder pn "Kujawsko-Pomorskim Szlakiem Lokalnych Grup Działania" w ilości: wersja polska 500 szt., wersja angielska 100 szt.

2. Teczki ofertowe w ilości 500 szt.


3. Zapłacono również wynagrodzenie koordynatora projektu

 

 Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nie wpłynęła do biura LGD "Zakole Dolnej Wisły" żadna oferta. Materiały biurowe zamówiono z wolnej ręki w firmie "Papirus" P. Stępień, J.Rezmer -s.j. ul. Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie

łączny koszt zamówienia: 583,59 zł brutto



Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji. 
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 12.12..2011 r. na załączonym druku OFERTA 14ZO2011. 
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.


Przedmiot zamówienia:
1.Toner Toshiba e-studio 167 - 1 szt.
2. Papier ksero A4 80G ZOOM - 10 ryz (2 kartony)
3. Skoroszyt plastikowy zawieszany HANDY (mix kolorów)- 20 szt.
4. Teczki z gumką A4 ESSELTE (mix kolorów) - 30 szt.
5. Rolki do faxu Emerson 216-30m - 3 szt.
6. półki na dokumenty Europost Dymna A4 -2szt
7. Linijka aluminiowa 30 cm - 1 szt.
8. Kalkulator Citizen SDC -868L CI5063
9. Długopisy Big Atlantis czarne - 2 szt.
10. Długopisy Big Atlantis niebieskie - 2 szt.
11. Ołówki z gumką  - 10 szt.
12. Dyplom Soplica 170 g/m2- 2 op.
13. dyplom Arkady złote 170 g/m2- 1 op.
14. Karton wizytówkowy czerpany kremowy 220 g- 1 Op. (20 szt.)


Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 13/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 4 oferty. 

Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną  przez firmę  Centrum Reklamy i Promocji Marki Agencja Reklamowa RED-apple, 81-591 Gdynia ul. Sezamowa 12a/5. Łączny koszt zamówienia wyniósł:  3314,85 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty. 

 ___________________________________________________

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE  NR  13/ZO/2011


Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje

WYDRUK POCZTÓWEK PROMOCYJNYCH według poniższej specyfikacji.


Firmy zainteresowane realizacją zamówienia prosimy o złożenie ofert osobiście lub przesłanie faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 28.10.2011 r. na załączonym druku.


W przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce.


Przedmiot zamówienia:


- format standardowy 149 x99 mm, objętość 12 pocztówek, papier: katon biały 300g dwustronnie bielony,  folia połysk 1 x 0, oprawa: okładka składana w dwóch miejscach z grzbietami, format 30,4 X15 cm (po obcięciu), papier: karton biały 300g dwustronnie bielony, folia połysk


Termin realizacji: 
- listopad 2011 r.


Forma płatności:
- przelew bankowy po realizacji zamówienia


Koszty dostawy zamówienia do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.


O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.


Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie www.zakolewisly.pl.


Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Rozstrzygnięcie ofert

 Szanowni Państwo!

Bardzo przepraszamy za poprzedni tekst komunikatu. Od miesiąca na zwolnieniu lekarskim pozostaje jedna z pracowniczek i nie mieliśmy do wczoraj dostępu do jej konta mailowego, na który wpłynęło kilka ofert. Najkorzystniejsza z nich to oferta firmy RUBIKON  Maria Ratajczyk , ul. Brzozowa 23, 86-200 Chełmno. Łączny koszt zamówienia 615,00 zł brutto

Dotyczy: zapytania ofertowego nr 12/ZO/2011

 


ZAPYTANIE  OFERTOWE  NR  12/ZO/2011


Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup

TABLICY INFORMACYJNEJ NA STELAŻU według poniższej specyfikacji.


Firmy zainteresowane realizacją zamówienia prosimy o złożenie ofert osobiście lub przesłanie faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 28.10.2011 r. na załączonym druku.


W przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce.


Przedmiot zamówienia:
-   tablica z blachy ocynk na stelażu metalowym; 

  parametry: wielkość 120x80 cm, blacha 0,5 mm, druk solventowy,      jednostronny, konstrukcja stelażu słupki metalowe 50x50x2 mm, wys. sł. 300 cm 


Termin realizacji: 
- listopad 2011 r.


Forma płatności:
- przelew bankowy po realizacji zamówienia


Koszty dostawy zamówienia do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.


O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.


Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie www.zakolewisly.pl.


Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

 Szanowni Państwo!

Bardzo przepraszamy za poprzedni tekst komunikatu. Od miesiąca na zwolnieniu lekarskim pozostaje jedna z pracowniczek i nie mieliśmy do wczoraj dostępu do jej konta mailowego, na który wpłynęło kilka ofert. Najkorzystniejsza z nich to oferta firmy RUBIKON  Maria Ratajczyk , ul. Brzozowa 23, 86-200 Chełmno. Łączny koszt zamówienia 811,80 zł brutto

Dotyczy: zapytania ofertowego nr 11/ZO/2011

 


ZAPYTANIE  OFERTOWE  NR  11/ZO/2011

Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup

TABLIC INFORMACYJNYCH O LSR według poniższej specyfikacji.


Firmy zainteresowane realizacją zamówienia prosimy o złożenie ofert osobiście lub przesłanie faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 28.10.2011 r. na załączonym druku.


W przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce.


Przedmiot zamówienia:
- tablica PCV zawieszana, z trwałym nadrukiem solventowym;

  parametry: wielkość 120x80 cm, PCV 5 mm, druk solventowy, jednostronny

Termin realizacji: 
- listopad 2011 r.

Forma płatności:
- przelew bankowy po realizacji zamówienia


Koszty dostawy zamówienia do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.


O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.


Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie www.zakolewisly.pl.


Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 10/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęło 5 ofert. 

Po weryfikacji i ocenie wybrano ofertę złożoną  przez firmę  Drukarnia Raster-Design ul. Chełmińska 24; 86-070 Dąbrowa Chełmińska.  Łączny koszt zamówienia wyniósł:  1771,20 zł brutto.

Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty. 

 

__________________________________________________________________________

ZAPYTANIE  OFERTOWE  NR  10/ZO/2011

Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup TOREB PŁÓCIENNYCH według poniższej specyfikacji.

Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 16.09.2011 r. na załączonym druku

OFERTA 10ZO2011

O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.

Przedmiot zamówienia:

torba standardowa 100% surówka bawełniana, kolor naturalny z nadrukiem 1 kolor TS 38x41cm W ILOŚCI 500 SZT

Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 09/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 4 oferty. 

Po weryfikacji i ocenie wybrano ofertę złożoną  przez firmę  ZETO BYDGOSZCZ SA ul. Kurpińskiego 9; 85-950 Bydgoszcz.

Łączny koszt zamówienia wyniósł:  610,00 zł brutto.

Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty. 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE  NR  9/ZO/2011

Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup sprzętu biurowego według poniższej specyfikacji.

Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.do dnia 16.09.2011 r. na załączonym druku

OFERTA 9ZO2011

O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.

Przedmiot zamówienia:

1.       Zakup drukarki - Drukarka HP LaserJet P1102; Parametry sprzętu: druk laserowy do 5000 stron, pamięć 8 MB, szybkość procesora 266 MHz, 1 podajnik szczelinowy z priorytetem poboru kartek na 10 arkuszy, obsługiwane formaty: A4 A5 A6 B5, pocztówki, koperty, wymiaru 349x238x228 mm waga 5,3 kg

2.       Zakup dysku zewnętrznego przenośnego-  dysk zewnętrzny 2,5 500 GB

 

Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

nformujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 8/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 2 oferty. 

Po weryfikacji i ocenie wybrano ofertę złożoną  przez firmę  PARTNER XXI-PIK Sp. z o.o. Ul. Fordońska 246; 85-766 Bydgoszcz.  Łączny koszt zamówienia wyniósł:  456,77 zł brutto.

Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.

 _________________________________________________________________________

ZAPYTANIE  OFERTOWE  NR  8/ZO/2011

Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.

Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.do dnia 16.09.2011 r. na załączonym druku OFERTA 8ZO2011.

O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.

Przedmiot zamówienia:

1.       EAGLE DZIURKACZ P6108B CZARNY EA5579 ? 1 szt

2.       ESSELTE KLIPS DESK FREE KOLOR ET6405 ? 2 opakowania

3.       Kopery C4 brązowe, samoprzylepne z paskiem ? 25 szt

4.       Koperty B5 białe, samoprzylepne z paskiem ? 50 szt.

5.       Papier ksero A4 80G ZOOM ? 20 ryz (4 kartony)

6.       Skoroszyt plastikowy zawieszany HANDY- 60 szt mix kolorów

7.       EDDING ZESTAW ZAKREŚLACZY 345 EG1065  2 opakowania

8.       Toner Toshiba e-studio 167 1 szt.

9.       PAPIER KSERO A4 120G A'100 MIX KOLORÓW 1 op 100 arkuszy

10.    LACO KOREKTOR W TAŚMIE KR712 AX6924 1 szt

11.    ESSELTE KOSZULKI A4 48MIC GROSZEK FOLIA ET1171

Koszulki groszkowe A4 w opakowaniu foliowym - 4opakowania

12.    ESSELTE SEGREGATOR A4/50 EKONOMICZNY ET1512 ? 5 szt

 

 

Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.

Strona korzysta z plików cookie