• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Informujemy, iż zakupu krzeseł biurowych objętych zapytaniem ofertowym nr 2/ZO/2011 dokonano w Firmie Handlowej "ERGO" Marzena Stelmach, ul. "Orkisza" A. Radzika 8, 23-400 Biłgoraj w dniu 23.03.2011

Łączny koszt zamówienia: 505,01

 

 

 

Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 2/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zamówienie zostanie zrealizowane "z wolnej ręki" w późniejszym terminie.

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE NR 2/ZO/2011

Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" planuje zakup niszczarki według poniższej specyfikacji.

Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w niszczarkę prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 20.04.2011 r. na załączonym druku OFERTA 3ZO2011.

O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.

 Opis przedmiotu zamówienia :

Krzesła metalowe, oparcie z siatki, podłokietniki z tworzywa, siedzisko z materiału, podstawa pięcioramienna

Ilość sztuk: 3 

Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 3/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta, która spełniła kryterium cenowe. 

Oferta złożona została przez firmę   "Papirus" P. Stępień, J. Rezmer "s.j. ul. Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie.  Łączny koszt zamówienia wyniósł:  314,33 zł.

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------

Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" planuje zakup niszczarki według poniższej specyfikacji.

Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w niszczarkę prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 20.04.2011 r. na załączonym druku OFERTA 3ZO2011.

O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.

 Opis przedmiotu zamówienia :

 Niszczarka FELLOWES P-48C MD9015

Parametry niszczarki:

* Niszczy jednorazowo do 8 kartek (70g) na ścinki 3,9x50 mm, DIN

* Niszczy dokumenty z małymi zszywkami, karty kredytowe

* Szerokość wejścia 225 mm

* Funkcja start-stop (fotokomórka), funkcja cofania

* Kosz o pojemności 18 litrów

Ilość sztuk: 1 

Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

W terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 01/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym przystąpiono do zamówienia z wolnej ręki.  
Zamówienie na materiały biurowe złożono w  firmie "Papirus" P. Stępień, J. Rezmer  s.j. ul. Wojska  Polskiego 72, 86-100 Świecie.  Po odliczeniu 4 % rabatu łączny koszt zamówienia wyniósł:  388,89 zł.
 


Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 30.01.2011 r. na załączonym druku OFERTA 1ZO2011.


O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.


Przedmiot zamówienia:
1.    Papier ksero A4 mix kolor 100 kartek - 1 szt.
2.    Papier ksero A4 80g Real Copy - 10 ryz
3.    Skoroszyt plastikowy zawieszany - 70 szt.
4.    Skoroszyt plastikowy z metalową zawieszką - 30 szt.
5.    Raport kasowy A5 411-3 - 3 szt.
6.    Polecenie wyjazdu służbowego A5 411-3 - 3 szt.
7.    Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm kolor zielony/czarny - 9 szt.
8.    Segregator A4 szer. Grzbietu 75 mm kolor zielony/czerwony - 6 szt.
9.    Pudło archiwizacyjne BOXY 80 A4 - 7 szt.


Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Zapytania ofertowe - warunki składania ofert

 Zamawiający:

Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły"

Kijewo królewskie 15

86-253 Kijewo Królewskie

NIP: 875-149-10-66

 

Miejsce składania ofert:

Wykonawca składa ofertę na formularzu stanowiącym wzór do każdego z zapytań ofertowych.

Wypełnioną i podpisaną ofertę należy złożyć osobiście, przesłać faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminach określonych w poszczególnych zapytaniach ofertowych. O terminowości złożenia oferty decyduje data wpływu do biura LGD. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

 

 Oferta musi zawierać:

a)     pełną nazwę oferenta,

b)    adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz numer NIP,

c)    cenę oferty przedstawionej jako cena brutto, cena brutto zawiera podatek VAT, który oferent jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena uwzględnia wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie. Cena wyrażona jest w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

      d)    oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do

            występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym 

             podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.

e)   w przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce               

Kryterium wyboru:

       Kryteria oceny i wyboru: 

- cena 80%

- jakość 20%

         W przypadku  materiałów poligraficznych 

- cena 50%

- jakość 50%

Termin realizacji:

- okres realizacji zamówienia

Forma płatności:

- przelew bankowy po realizacji zamówienia

Koszty dostawy do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.

Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stroniewww.zakolewisly.pl.

Osoby uprawnione do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego są:

Karolina Krzemionka - Kierownik biura LGD, Tel. 56 676 44 36

Anna Pawlak - pracownik biura LGD, Tel. 56 676 44 36, 796 757 161

 Informacje można uzyskać w dni robocze od godz. 8:00 ? 15.00

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.

Strona korzysta z plików cookie