WARSZTATY WĘDLINIARSKIE
W dniach 3-5.12.2010r. odbył się wyjazd szkoleniowy do Ostrzeszowa woj. Wielkopolskie zorganizowany przez Lokalną Grupę Działania "Zakole Dolnej Wisły".
Wnioski w ramach Róznicowania już ocenione.
16 listopada Rada Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" dokonała oceny dwóch wniosków złożonych w ramach naboru na "Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej", który zakończono 29 października.
Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej - zakończony nabór 2010
29 października zakończyliśmy nabór wniosków na operacje w ramach działania 4.1/413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania 311 Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
POSIEDZENIE RADY STOWARZYSZENIA
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" zawiadamia o posiedzeniu Rady Stowarzyszenia, które odbędzie się w dniu 16 listopada 2010 r. w Kijewie Królewskim 15; 86-253 Kijewo Królewskie (sala konferencyjna Urzędu Gminy) o godz. 16:00celem oceny i wyboru operacji w ramach działania 4.1/413 "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju":
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 14.12.2012 r. na załączonym druku OFERTA 12ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Papier ksero A4/80G (20 ryz)
2. Długopis PENTEL – niebieski (5 szt.)
3. Długopis PENTEL – czerwony ( 4 szt. )
4. Długopis RYSTOR – zielony (4 szt.)
5. Polecenie przelewu 2 oddcinkowe – wpłata własna(4 szt.)
6. Polecenie przelewu 2 oddcinkowe – podatek (2 szt.)
7. Płyta CD-R 700MB (20 szt.)
8. Klej w sztyfcie 35 G (2 szt.)
9. Korektor w taśmie (2 szt.)
10. Toner do drukarki Toshiba e studio167 (1 szt.)
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 11/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 23 oferty.
Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną przez Agencję Reklamową TERAZ ul. Piękna 13 lok 208, 85-303 Bydgoszcz
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 304,21 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup smyczy promocyjnych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane realizacją zamówienia na w/w smycze prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 22.11.2012 r. na załączonym druku OFERTA 11ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia: ulotka informacyjna
Parametry:
- smycz wykończona karabińczykiem
- sublimacja dwustronna full kolor
- szerokość 10 mm
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 10/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęło 8 ofert.
Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną przez firmę Gratisownia.pl ul. Spółdzielcza 5A, 44-145 Pilchowice, koło Gliwic woj. śląskie
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 1458.78 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup koszulek promocyjnych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w koszulki prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 22.11.2012 r. na załączonym druku OFERTA 10ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia: koszulki promocyjne
Parametry:
Nadruk: jednostronny
kolor: głęboka czerwień
materiał: bawełniana
rozmiary S, M, L, XL
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 09/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęło 18 ofert.
Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną przez Bydgoską Agencję Reklamową RED.APPLE ul. Hallera 3/2, 85-792 Bydgoszcz
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 2 450,00 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje wydanie ulotki informacyjnej według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane realizacją projektu i druku w/w ulotki prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 22.11.2012 r. na załączonym druku OFERTA 09ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia: ulotka informacyjna
Parametry:
- format DL 97x210 mm
- papier kreda mat 200 g
- druk 4x4;
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 03/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta, która niestety znacznie przekroczyła cenę, jaką przewidzieliśmy na zakup szafy biurowej w budżecie.
Zamówienie zostanie zrealizowane z wolnej ręki w późniejszym terminie.
Zainteresowanym dziękujemy za złożenie zamówienia.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup szafy biurowej według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w szafę biurową prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 14.03.2012 r. na załączonym druku OFERTA 03ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Szafa biurowa
Wymiary: szer-200 cm, wys.-220 cm, głębokość 50 cm.
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 02/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 2 oferty.
Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną przez firmę "PAPIRUS" P. Stępień, J. Rezmer ? s. j. ul Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie.
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 375,27 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 17.02.2012 r. na załączonym druku OFERTA 02ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Pinezki do tablic GRAND A?50 (2 op. )
2. Marker permanentny okrągły czarny BIC (2 szt.)
3. Polecenie przelewu A6 2-odcinkowe wpłata gotówkowa (10 szt.)
4. Polecenie przelewu ZUS A6-2odcinkowe (3 szt.)
5. Długopis PILOT super grip zielony (2 szt.)
6. Długopis PENTEL czerwony (2 szt.)
7. Skoroszyt plastik zawieszany mix (30 szt.)
8. Spinacz owalny (2 op.)
9. Zakładki indeksujące INDEST 20x50 BRILLANT (5 op.)
10. Segregator A4/7 ekonomiczny czerwony BIELLA (6 szt. )
11. Segregator A4/7 ekonomiczny zielony BIELLA (6 szt. )
12. Papier ksero A4 80G A'100 mix kolorów (1 op.)
13. Tusz do stempli czarny NORIS (1 szt.)
14. Tusz do stempli zielony NORIS (1 szt.)
15. Pudło archiwizacyjne ESSELETE BOXY 80 A4 niebieskie (5 szt.)
16. Papier ksero A4/80G ZOOM (10 ryz)
17. Klej w sztyfcie PRITT 17G (1.szt.)
18. Nożyczki DONAU SOFT GRIP 16 cm (1 szt.)
19. Etykiety samoprzylepne GRAND 210x297 (1 op.)
20. Płyta CD- R EMTEC 700MB 52x CAKE A'10 (2 op.)
21. Płyta DVD+ R EMTEC 4.7GB 16x CAKE A'10 (2 op.)
22. Teczka z klipem A4 czarna BIUROFOL (6 szt.)
23. Kalendarz terminarz MARTA T-215V/F (2 szt.)
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Więcej...
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym
nr 01/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 4 oferty.
Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną przez Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "JARGAL" ul. Ozimska 184, 45-327 Opole.
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 404,60 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup gilotyny według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w gilotynę prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 14.02.2012 r. na załączonym druku OFERTA 01ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia: gilotyna Ideal 1133
Parametry sprzętu:
obcinarka biurowa , długość cięcia 340 mm, max przecina 15 kartek.
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 05/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta.
Po jej weryfikacji i ocenie dostarczonych materiałów dokonano wyboru oferty złożonej przez firmę Handlowo-Usługową S.K.E. SKWARA- KUCHARSKA EL-KAR,
ul. Biernackiego 18 G, 26-300 Opoczno
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 1970,00 zł brutto.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup nagród dla uczestników konkursu podczas Jarmarku Zakola Dolnej Wisły według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w nagrody prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 15.04.2012 r. na załączonym druku OFERTA 05ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Aparat cyfrowy Samsung PL210, rozdzielczość 14,5 Mpiksel, zoom optyczny x10 (2 szt.)
2. Aparat cyfrowy Samsung PL -120, matryca 14,2 Mpiksel, zoom optyczny x 5 (2 szt.)
3. Aparat cyfrowy Kodak C195, matryca 14,5 Mpiksel, zoom optyczny x5 (2 szt.)
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 20.06.2012 r. na załączonym druku OFERTA 06ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Papier ksero A4 80G A'100 mix kolorów (1 szt.)
2. Papier ksero A4/80G ZOOM (10 ryz)
3. Laco Dziurkacz L300 zielony AX6746 (1 szt.)
4. Laco Dziurkacz L300 niebieski AX6737 (1 szt.)
5. Koperta do płyt cd (50 szt.)
6. Arkusz Anglia 100g 50 (arkuszy) 080401a (1 szt.)
7. Toner - HP Color LJ 1600 ? Yellow (zamiennik) (1 szt.)
8. Toner HP Color LJ 1300 ? cyan (zamiennik) (1 szt.)
9. Koszulki Esselte A4 48MIC groszek folia ET1171 (2 opakowania po 100 szt.)
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Załączniki:
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 04/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta.
Po jej weryfikacji ceny i ocenie dostarczonych materiałów dokonano wyboru jej oferty. Złożona została ona przez firmę "PAPIRUS" P. Stępień, J. Rezmer - s. j. ul. Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie.
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 124,02 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 27.03.2012 r. na załączonym druku OFERTA 04ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Segregator A4/5 Ekonomiczny czerwony BIELLA (5 szt.)
2. Segregator A4/5 Ekonomiczny zielony BIELLA(5 szt.)
3. Żel czyszczący do ekranów TFT/LCD/PLASMA YELLOW ONE 200ML + ściereczka z mikrofazy (1 szt.)
4. Linijka 20 cm AX1026 (2 szt.)
5. Papier ksero A4/80G ZOOM (5 ryz)
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
data zamieszczenia: 20.03.2012 r.