ZAPYTANIE OFERTOWE 11/ZO/2011
Written by Super UserSzanowni Państwo!
Bardzo przepraszamy za poprzedni tekst komunikatu. Od miesiąca na zwolnieniu lekarskim pozostaje jedna z pracowniczek i nie mieliśmy do wczoraj dostępu do jej konta mailowego, na który wpłynęło kilka ofert. Najkorzystniejsza z nich to oferta firmy RUBIKON Maria Ratajczyk , ul. Brzozowa 23, 86-200 Chełmno. Łączny koszt zamówienia 811,80 zł brutto
Dotyczy: zapytania ofertowego nr 11/ZO/2011
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 11/ZO/2011
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup
TABLIC INFORMACYJNYCH O LSR według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane realizacją zamówienia prosimy o złożenie ofert osobiście lub przesłanie faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 28.10.2011 r. na załączonym druku.
W przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce.
Przedmiot zamówienia:
- tablica PCV zawieszana, z trwałym nadrukiem solventowym;
parametry: wielkość 120x80 cm, PCV 5 mm, druk solventowy, jednostronny
Termin realizacji:
- listopad 2011 r.
Forma płatności:
- przelew bankowy po realizacji zamówienia
Koszty dostawy zamówienia do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie www.zakolewisly.pl.
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 10/ZO/2011
Written by Super UserInformujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 10/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęło 5 ofert.
Po weryfikacji i ocenie wybrano ofertę złożoną przez firmę Drukarnia Raster-Design ul. Chełmińska 24; 86-070 Dąbrowa Chełmińska. Łączny koszt zamówienia wyniósł: 1771,20 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
__________________________________________________________________________
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 10/ZO/2011
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup TOREB PŁÓCIENNYCH według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 16.09.2011 r. na załączonym druku
OFERTA 10ZO2011
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
torba standardowa 100% surówka bawełniana, kolor naturalny z nadrukiem 1 kolor TS 38x41cm W ILOŚCI 500 SZT
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 9/ZO/2011
Written by Super UserInformujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 09/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 4 oferty.
Po weryfikacji i ocenie wybrano ofertę złożoną przez firmę ZETO BYDGOSZCZ SA ul. Kurpińskiego 9; 85-950 Bydgoszcz.
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 610,00 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 9/ZO/2011
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup sprzętu biurowego według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.do dnia 16.09.2011 r. na załączonym druku
OFERTA 9ZO2011
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Zakup drukarki - Drukarka HP LaserJet P1102; Parametry sprzętu: druk laserowy do 5000 stron, pamięć 8 MB, szybkość procesora 266 MHz, 1 podajnik szczelinowy z priorytetem poboru kartek na 10 arkuszy, obsługiwane formaty: A4 A5 A6 B5, pocztówki, koperty, wymiaru 349x238x228 mm waga 5,3 kg
2. Zakup dysku zewnętrznego przenośnego- dysk zewnętrzny 2,5 500 GB
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 8/ZO/2011
Written by Super Usernformujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 8/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 2 oferty.
Po weryfikacji i ocenie wybrano ofertę złożoną przez firmę PARTNER XXI-PIK Sp. z o.o. Ul. Fordońska 246; 85-766 Bydgoszcz. Łączny koszt zamówienia wyniósł: 456,77 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
_________________________________________________________________________
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 8/ZO/2011
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.do dnia 16.09.2011 r. na załączonym druku OFERTA 8ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. EAGLE DZIURKACZ P6108B CZARNY EA5579 ? 1 szt
2. ESSELTE KLIPS DESK FREE KOLOR ET6405 ? 2 opakowania
3. Kopery C4 brązowe, samoprzylepne z paskiem ? 25 szt
4. Koperty B5 białe, samoprzylepne z paskiem ? 50 szt.
5. Papier ksero A4 80G ZOOM ? 20 ryz (4 kartony)
6. Skoroszyt plastikowy zawieszany HANDY- 60 szt mix kolorów
7. EDDING ZESTAW ZAKREŚLACZY 345 EG1065 2 opakowania
8. Toner Toshiba e-studio 167 1 szt.
9. PAPIER KSERO A4 120G A'100 MIX KOLORÓW 1 op 100 arkuszy
10. LACO KOREKTOR W TAŚMIE KR712 AX6924 1 szt
11. ESSELTE KOSZULKI A4 48MIC GROSZEK FOLIA ET1171
Koszulki groszkowe A4 w opakowaniu foliowym - 4opakowania
12. ESSELTE SEGREGATOR A4/50 EKONOMICZNY ET1512 ? 5 szt
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 7/ZO/2011
Written by Super User
Rozstrzygnięcie ofert
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 7/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 4 oferty.
Po przeanalizowaniu kryteriów wybrano ofertę pana Mariusza Michalskiego pomockomputer.pl z Torunia. Łączny koszt zamówienia wyniósł 2149,90 zł
____________________________________________________________________
Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" planuje zakup komputera wraz
z oprogramowaniem oraz monitora według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w/w sprzęt prosimy
o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 07.06.2011 r. na załączonym druku OFERTA 7ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiot zamówienia |
Ilość sztuk |
Komputer procesor 3,2 GHz, RAM 4 GB, grafika 1024 MB, HDD 320 GB |
1 |
Monitor 22 cale |
1 |
Windows 7 |
1 |
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 6/ZO/2011
Written by Super User
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 06/ZO/2011 do biura LGD "Zakole Dolnej Wisły" nie wpłynęła żadna oferta.
Zamówienie na nagrody w konkursie na Markę Lokalną Zakola Dolnej Wisły złożono w firmie Handlowej ?Beata? Wojciech Kawka, ul. Dworcowa 8, 86-200 Chełmno łączny koszt zamówienia wyniósł: 992,97 zł.
W związku z organizowanym w dniu 11 czerwca 2011 r. Konkursem na Markę Lokalną Zakola Dolnej Wisły Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" występuje z zapytaniem ofertowym nr 6/ZO/2011 dotyczącym zakupu nagród w tymże konkursie.
Przedmiot zamówienia:
1. 1. Komplet sztućców w drewnianej walizce 90 elementów
dla 12 osób- 2 szt.
2. 2.Komplet sztućców w drewnianej walizce, 84 elementy dla 12 osób -2 szt.
3. 3. Komplet noży kutych 8 cz. -2 szt.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w wymieniony powyżej asortyment prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 30.05.2011 r. na załączonym druku OFERTA 6ZO2011.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 5/ZO/2011
Written by Super UserInformujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 5/ZO/2011 do biura LGD "Zakole Dolnej Wisły" nie wpłynęła żadna oferta.
Zamówienie na przeprowadzenie szkolenia dwóch osób z grona zespołu wdrażającego LSR- pracowników biura i koordynatorów w zakresie zasad pisania biznesplanów złożono w Biurze Obsługi Projektów Europejskich EUROPROGRES- Artur Witkowski, ul. Marszałka Focha 24/4, 85-070 Bydgoszcz, łączny koszt zamówienia 2 900,00 zł.
Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" planuje przeszkolenie dwóch osób z grona zespołu wdrażającego LSR- pracowników biura i koordynatorów w zakresie zasad pisania biznesplanów. Szkolenie to ma umożliwić odpowiednie doradztwo beneficjentom działań: ?Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej? oraz ?Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw".
Firmy zainteresowane przeprowadzeniem szkolenia z zakresu wymienionego poniżej prosimy
o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 20.04.2011 r. na załączonym druku OFERTA 5ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia :
Szkolenie z zasad pisania biznesplanów
Liczba godzin szkolenia ? 24
Liczba uczestników szkolenia - 2
Omawiane zagadnienia:
1. Część teoretyczna
- istota Biznes Planu
- definicja i rodzaje Biznes Planów
- pojęcie planowania i planu gospodarczego
- ogólne zasady metodyczne przygotowania Biznes Planu
- ocena Biznes Planu i związana z nim odpowiedzialność
2. Zastosowania Biznes Planu
3. Biznes Plan małego przedsiębiorstwa
Wymagane kwalifikacje wykładowcy: wykształcenie wyższe, co najmniej 3-letnie doświadczenie szkoleniowe, doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i tworzenia biznesplanów.
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 4/ZO/2011
Written by Super UserInformujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 4/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta, która spełniłakryterium cenowe.
Oferta złożona została przez firmę "Papirus" p. Stępień, J.Rezmer s.j. ul. Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie. Łączny koszt zamówienia wyniósł: 380,49 zł.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 20.04.2011 r. na załączonym druku OFERTA 4ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1.Koperty C6 białe samoklejące - karton 1000 szt.
2. Kopery C4 brązowe, samoprzylepne z paskiem - 50 szt.
3. Koperty B5 białe, samoprzylepne z paskiem - 50 szt.
4. Papier ksero A4 80G ZOOM - 20 ryz (4 kartony)
5. Skoroszyt plastikowy zawieszany HANDY- 30 szt.
6. Karteczki samoprzylepne żółte 76x76 mm- 20 bloczków po 100 kartek
7. Karteczki samoprzylepne żółte 38x51 mm -48 bloczków po 100 kartek
8. Zszywki GRAND 24/6- 20 opakowań po 1000 szt.
9. Klej w sztyfcie AMOS 22G - 2 szt.
10. Zestaw 4 cienkopisów KAMET - 1 szt.
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 2/ZO/2011
Written by Super UserInformujemy, iż zakupu krzeseł biurowych objętych zapytaniem ofertowym nr 2/ZO/2011 dokonano w Firmie Handlowej "ERGO" Marzena Stelmach, ul. "Orkisza" A. Radzika 8, 23-400 Biłgoraj w dniu 23.03.2011
Łączny koszt zamówienia: 505,01
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 2/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zamówienie zostanie zrealizowane "z wolnej ręki" w późniejszym terminie.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/ZO/2011
Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" planuje zakup niszczarki według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w niszczarkę prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 20.04.2011 r. na załączonym druku OFERTA 3ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia :
Krzesła metalowe, oparcie z siatki, podłokietniki z tworzywa, siedzisko z materiału, podstawa pięcioramienna
Ilość sztuk: 3
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 3/ZO/2011
Written by Super UserInformujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 3/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta, która spełniła kryterium cenowe.
Oferta złożona została przez firmę "Papirus" P. Stępień, J. Rezmer "s.j. ul. Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie. Łączny koszt zamówienia wyniósł: 314,33 zł.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły" planuje zakup niszczarki według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w niszczarkę prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 20.04.2011 r. na załączonym druku OFERTA 3ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia :
Niszczarka FELLOWES P-48C MD9015
Parametry niszczarki:
* Niszczy jednorazowo do 8 kartek (70g) na ścinki 3,9x50 mm, DIN
* Niszczy dokumenty z małymi zszywkami, karty kredytowe
* Szerokość wejścia 225 mm
* Funkcja start-stop (fotokomórka), funkcja cofania
* Kosz o pojemności 18 litrów
Ilość sztuk: 1
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
More...
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/ZO/2011
Written by Super User
W terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 01/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym przystąpiono do zamówienia z wolnej ręki.
Zamówienie na materiały biurowe złożono w firmie "Papirus" P. Stępień, J. Rezmer s.j. ul. Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie. Po odliczeniu 4 % rabatu łączny koszt zamówienia wyniósł: 388,89 zł.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 30.01.2011 r. na załączonym druku OFERTA 1ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Papier ksero A4 mix kolor 100 kartek - 1 szt.
2. Papier ksero A4 80g Real Copy - 10 ryz
3. Skoroszyt plastikowy zawieszany - 70 szt.
4. Skoroszyt plastikowy z metalową zawieszką - 30 szt.
5. Raport kasowy A5 411-3 - 3 szt.
6. Polecenie wyjazdu służbowego A5 411-3 - 3 szt.
7. Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm kolor zielony/czarny - 9 szt.
8. Segregator A4 szer. Grzbietu 75 mm kolor zielony/czerwony - 6 szt.
9. Pudło archiwizacyjne BOXY 80 A4 - 7 szt.
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Zapytania ofertowe 2011
Written by Super User
Zapytania ofertowe - warunki składania ofert
Zamawiający:
Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły"
Kijewo królewskie 15
86-253 Kijewo Królewskie
NIP: 875-149-10-66
Miejsce składania ofert:
Wykonawca składa ofertę na formularzu stanowiącym wzór do każdego z zapytań ofertowych.
Wypełnioną i podpisaną ofertę należy złożyć osobiście, przesłać faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. w terminach określonych w poszczególnych zapytaniach ofertowych. O terminowości złożenia oferty decyduje data wpływu do biura LGD. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
Oferta musi zawierać:
a) pełną nazwę oferenta,
b) adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz numer NIP,
c) cenę oferty przedstawionej jako cena brutto, cena brutto zawiera podatek VAT, który oferent jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena uwzględnia wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie. Cena wyrażona jest w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do
występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym
podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.
e) w przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce
Kryterium wyboru:
Kryteria oceny i wyboru:
- cena 80%
- jakość 20%
W przypadku materiałów poligraficznych
- cena 50%
- jakość 50%
Termin realizacji:
- okres realizacji zamówienia
Forma płatności:
- przelew bankowy po realizacji zamówienia
Koszty dostawy do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.
Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stroniewww.zakolewisly.pl.
Osoby uprawnione do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego są:
Karolina Krzemionka - Kierownik biura LGD, Tel. 56 676 44 36
Anna Pawlak - pracownik biura LGD, Tel. 56 676 44 36, 796 757 161
Informacje można uzyskać w dni robocze od godz. 8:00 ? 15.00