ZAPYTANIE OFERTOWE 10/ZO/2012
Written by Super User
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 10/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęło 8 ofert.
Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną przez firmę Gratisownia.pl ul. Spółdzielcza 5A, 44-145 Pilchowice, koło Gliwic woj. śląskie
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 1458.78 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup koszulek promocyjnych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w koszulki prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 22.11.2012 r. na załączonym druku OFERTA 10ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia: koszulki promocyjne
Parametry:
Nadruk: jednostronny
kolor: głęboka czerwień
materiał: bawełniana
rozmiary S, M, L, XL
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 09/ZO/2012
Written by Super User
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 09/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęło 18 ofert.
Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną przez Bydgoską Agencję Reklamową RED.APPLE ul. Hallera 3/2, 85-792 Bydgoszcz
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 2 450,00 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje wydanie ulotki informacyjnej według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane realizacją projektu i druku w/w ulotki prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 22.11.2012 r. na załączonym druku OFERTA 09ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia: ulotka informacyjna
Parametry:
- format DL 97x210 mm
- papier kreda mat 200 g
- druk 4x4;
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 03/ZO/2012
Written by Super User
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 03/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta, która niestety znacznie przekroczyła cenę, jaką przewidzieliśmy na zakup szafy biurowej w budżecie.
Zamówienie zostanie zrealizowane z wolnej ręki w późniejszym terminie.
Zainteresowanym dziękujemy za złożenie zamówienia.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup szafy biurowej według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w szafę biurową prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 14.03.2012 r. na załączonym druku OFERTA 03ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Szafa biurowa
Wymiary: szer-200 cm, wys.-220 cm, głębokość 50 cm.
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 02/ZO/2012
Written by Super User
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 02/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 2 oferty.
Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną przez firmę "PAPIRUS" P. Stępień, J. Rezmer ? s. j. ul Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie.
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 375,27 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 17.02.2012 r. na załączonym druku OFERTA 02ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Pinezki do tablic GRAND A?50 (2 op. )
2. Marker permanentny okrągły czarny BIC (2 szt.)
3. Polecenie przelewu A6 2-odcinkowe wpłata gotówkowa (10 szt.)
4. Polecenie przelewu ZUS A6-2odcinkowe (3 szt.)
5. Długopis PILOT super grip zielony (2 szt.)
6. Długopis PENTEL czerwony (2 szt.)
7. Skoroszyt plastik zawieszany mix (30 szt.)
8. Spinacz owalny (2 op.)
9. Zakładki indeksujące INDEST 20x50 BRILLANT (5 op.)
10. Segregator A4/7 ekonomiczny czerwony BIELLA (6 szt. )
11. Segregator A4/7 ekonomiczny zielony BIELLA (6 szt. )
12. Papier ksero A4 80G A'100 mix kolorów (1 op.)
13. Tusz do stempli czarny NORIS (1 szt.)
14. Tusz do stempli zielony NORIS (1 szt.)
15. Pudło archiwizacyjne ESSELETE BOXY 80 A4 niebieskie (5 szt.)
16. Papier ksero A4/80G ZOOM (10 ryz)
17. Klej w sztyfcie PRITT 17G (1.szt.)
18. Nożyczki DONAU SOFT GRIP 16 cm (1 szt.)
19. Etykiety samoprzylepne GRAND 210x297 (1 op.)
20. Płyta CD- R EMTEC 700MB 52x CAKE A'10 (2 op.)
21. Płyta DVD+ R EMTEC 4.7GB 16x CAKE A'10 (2 op.)
22. Teczka z klipem A4 czarna BIUROFOL (6 szt.)
23. Kalendarz terminarz MARTA T-215V/F (2 szt.)
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 01/ZO/2012
Written by Super User
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym
nr 01/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 4 oferty.
Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną przez Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "JARGAL" ul. Ozimska 184, 45-327 Opole.
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 404,60 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup gilotyny według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w gilotynę prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 14.02.2012 r. na załączonym druku OFERTA 01ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia: gilotyna Ideal 1133
Parametry sprzętu:
obcinarka biurowa , długość cięcia 340 mm, max przecina 15 kartek.
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 05/ZO/2012
Written by Super User
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 05/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta.
Po jej weryfikacji i ocenie dostarczonych materiałów dokonano wyboru oferty złożonej przez firmę Handlowo-Usługową S.K.E. SKWARA- KUCHARSKA EL-KAR,
ul. Biernackiego 18 G, 26-300 Opoczno
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 1970,00 zł brutto.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup nagród dla uczestników konkursu podczas Jarmarku Zakola Dolnej Wisły według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w nagrody prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 15.04.2012 r. na załączonym druku OFERTA 05ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Aparat cyfrowy Samsung PL210, rozdzielczość 14,5 Mpiksel, zoom optyczny x10 (2 szt.)
2. Aparat cyfrowy Samsung PL -120, matryca 14,2 Mpiksel, zoom optyczny x 5 (2 szt.)
3. Aparat cyfrowy Kodak C195, matryca 14,5 Mpiksel, zoom optyczny x5 (2 szt.)
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 06/ZO/2012
Written by Super User
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 20.06.2012 r. na załączonym druku OFERTA 06ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Papier ksero A4 80G A'100 mix kolorów (1 szt.)
2. Papier ksero A4/80G ZOOM (10 ryz)
3. Laco Dziurkacz L300 zielony AX6746 (1 szt.)
4. Laco Dziurkacz L300 niebieski AX6737 (1 szt.)
5. Koperta do płyt cd (50 szt.)
6. Arkusz Anglia 100g 50 (arkuszy) 080401a (1 szt.)
7. Toner - HP Color LJ 1600 ? Yellow (zamiennik) (1 szt.)
8. Toner HP Color LJ 1300 ? cyan (zamiennik) (1 szt.)
9. Koszulki Esselte A4 48MIC groszek folia ET1171 (2 opakowania po 100 szt.)
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Załączniki:
ZAPYTANIE OFERTOWE 04/ZO/2012
Written by Super User
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 04/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta.
Po jej weryfikacji ceny i ocenie dostarczonych materiałów dokonano wyboru jej oferty. Złożona została ona przez firmę "PAPIRUS" P. Stępień, J. Rezmer - s. j. ul. Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie.
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 124,02 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 27.03.2012 r. na załączonym druku OFERTA 04ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Segregator A4/5 Ekonomiczny czerwony BIELLA (5 szt.)
2. Segregator A4/5 Ekonomiczny zielony BIELLA(5 szt.)
3. Żel czyszczący do ekranów TFT/LCD/PLASMA YELLOW ONE 200ML + ściereczka z mikrofazy (1 szt.)
4. Linijka 20 cm AX1026 (2 szt.)
5. Papier ksero A4/80G ZOOM (5 ryz)
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
data zamieszczenia: 20.03.2012 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 07/ZO/2012
Written by Super User
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 06.09.2012 r. na załączonym druku OFERTA 07ZO2012.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1. Papier ksero A4/80G ZOOM (20 ryz)
2. Długopis PENTEL - niebieski (10 szt)
3. Karteczki samoprzylepne ESSELTE (5 bloczków)
4. Skoroszyt; plastik; zawieszany - mix kolorów (50 szt. )
5. Koperta B4 HK brązowa rozszerzana A' 1(20 szt.)
6. Koperta C5 brązowa A'50 (1 opakowanie/50 szt.)
7. Toner do drukarki Toshiba e.studio 167
Zapytania ofertowe - warunki składania ofert
Zamawiający:
Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły"
Kijewo królewskie 15
86-253 Kijewo Królewskie
NIP: 875-149-10-66
Miejsce składania ofert:
Wykonawca składa ofertę na formularzu stanowiącym wzór do każdego z zapytań ofertowych.
Wypełnioną i podpisaną ofertę należy złożyć osobiście, przesłać faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. w terminach określonych w poszczególnych zapytaniach ofertowych. O terminowości złożenia oferty decyduje data wpływu do biura LGD. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
Oferta musi zawierać:
a) pełną nazwę oferenta,
b) adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz numer NIP,
c) cenę oferty przedstawionej jako cena brutto, cena brutto zawiera podatek VAT, który oferent jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena uwzględnia wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie. Cena wyrażona jest w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do
występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym
podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.
e) w przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce
Kryterium wyboru:
Kryteria oceny i wyboru:
- cena 80%
- jakość 20%
W przypadku materiałów poligraficznych
- cena 50%
- jakość 50%
Termin realizacji:
- okres realizacji zamówienia
Forma płatności:
- przelew bankowy po realizacji zamówienia
Koszty dostawy do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.
Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stroniewww.zakolewisly.pl.
Osoby uprawnione do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego są:
Anna Pawlak - p.o. Kierownika Biura LGD, Tel. 56 676 44 36
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Beata Trzpil - pracownik biura LGD, tel. 56 676 44 36, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Informacje można uzyskać w dni robocze od godz. 8:00 - 15.00
More...
"Kujawsko-Pomorskim Szlakiem Lokalnych Grup Działania"
W ramach projektu opracowano wspólnie ze wszystkimi LGD w województwie kujawsko-pomorskim publikację promującą turystyczne i kulturowe atrakcje na obszarach objętych lokalnymi strategiami rozwoju.
Termin realizacji operacji: 28.03.2011 - 29.06.2011
Kwota dofinansowania: 10.693,35 zł
Zakres rzeczowy projektu:
1. Folder pn "Kujawsko-Pomorskim Szlakiem Lokalnych Grup Działania" w ilości: wersja polska 500 szt., wersja angielska 100 szt.
2. Teczki ofertowe w ilości 500 szt.
3. Zapłacono również wynagrodzenie koordynatora projektu
ZAPYTANIE OFERTOWE 14/ZO/2011
Written by Super UserInformujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nie wpłynęła do biura LGD "Zakole Dolnej Wisły" żadna oferta. Materiały biurowe zamówiono z wolnej ręki w firmie "Papirus" P. Stępień, J.Rezmer -s.j. ul. Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie
łączny koszt zamówienia: 583,59 zł brutto
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert mailem na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 12.12..2011 r. na załączonym druku OFERTA 14ZO2011.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
1.Toner Toshiba e-studio 167 - 1 szt.
2. Papier ksero A4 80G ZOOM - 10 ryz (2 kartony)
3. Skoroszyt plastikowy zawieszany HANDY (mix kolorów)- 20 szt.
4. Teczki z gumką A4 ESSELTE (mix kolorów) - 30 szt.
5. Rolki do faxu Emerson 216-30m - 3 szt.
6. półki na dokumenty Europost Dymna A4 -2szt
7. Linijka aluminiowa 30 cm - 1 szt.
8. Kalkulator Citizen SDC -868L CI5063
9. Długopisy Big Atlantis czarne - 2 szt.
10. Długopisy Big Atlantis niebieskie - 2 szt.
11. Ołówki z gumką - 10 szt.
12. Dyplom Soplica 170 g/m2- 2 op.
13. dyplom Arkady złote 170 g/m2- 1 op.
14. Karton wizytówkowy czerpany kremowy 220 g- 1 Op. (20 szt.)
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 13/ZO/2011
Written by Super User
Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 13/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 4 oferty.
Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną przez firmę Centrum Reklamy i Promocji Marki Agencja Reklamowa RED-apple, 81-591 Gdynia ul. Sezamowa 12a/5. Łączny koszt zamówienia wyniósł: 3314,85 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
___________________________________________________
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 13/ZO/2011
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje
WYDRUK POCZTÓWEK PROMOCYJNYCH według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane realizacją zamówienia prosimy o złożenie ofert osobiście lub przesłanie faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 28.10.2011 r. na załączonym druku.
W przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce.
Przedmiot zamówienia:
- format standardowy 149 x99 mm, objętość 12 pocztówek, papier: katon biały 300g dwustronnie bielony, folia połysk 1 x 0, oprawa: okładka składana w dwóch miejscach z grzbietami, format 30,4 X15 cm (po obcięciu), papier: karton biały 300g dwustronnie bielony, folia połysk
Termin realizacji:
- listopad 2011 r.
Forma płatności:
- przelew bankowy po realizacji zamówienia
Koszty dostawy zamówienia do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie www.zakolewisly.pl.
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
ZAPYTANIE OFERTOWE 12/ZO/2011
Written by Super UserRozstrzygnięcie ofert
Szanowni Państwo!
Bardzo przepraszamy za poprzedni tekst komunikatu. Od miesiąca na zwolnieniu lekarskim pozostaje jedna z pracowniczek i nie mieliśmy do wczoraj dostępu do jej konta mailowego, na który wpłynęło kilka ofert. Najkorzystniejsza z nich to oferta firmy RUBIKON Maria Ratajczyk , ul. Brzozowa 23, 86-200 Chełmno. Łączny koszt zamówienia 615,00 zł brutto
Dotyczy: zapytania ofertowego nr 12/ZO/2011
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 12/ZO/2011
Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup
TABLICY INFORMACYJNEJ NA STELAŻU według poniższej specyfikacji.
Firmy zainteresowane realizacją zamówienia prosimy o złożenie ofert osobiście lub przesłanie faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 28.10.2011 r. na załączonym druku.
W przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce.
Przedmiot zamówienia:
- tablica z blachy ocynk na stelażu metalowym;
parametry: wielkość 120x80 cm, blacha 0,5 mm, druk solventowy, jednostronny, konstrukcja stelażu słupki metalowe 50x50x2 mm, wys. sł. 300 cm
Termin realizacji:
- listopad 2011 r.
Forma płatności:
- przelew bankowy po realizacji zamówienia
Koszty dostawy zamówienia do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.
Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie www.zakolewisly.pl.
Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.